draavers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dravermoos
Berichten: 50
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: dronten

draavers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 10:43

hoi
ik heb een draaver maar ik heb hem bij de draf baan weg ge haald om op te rijden ik heb hem nou bijna 4 maanden en het gaat als beter maar hij kan aleen maar hard galopeeren en schuin door de bocht wat moet ik daar aan doen !!!!!

halp!! OK dan!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:19

kmoet je eerlijk zegge dat ik geen idee heb , bij ons op de manege haalden ze ook vaak dravers weg van de baan en dat ging na verloop van tijd heel goed ze konden gewoon over de hoefslag galloperen. En dat door alleen maar in de manege lessen te rijden en er steeds de juiste ruiter op te laten rijden. In ieder geval goed je binnenbeen erbij lijkt mij! succes ermee!

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:55

Voltes rijden, veel, kleine en grote Haha! Gaan ze vanzelf wat langzamer draven, en na verloop van tijd kan je ze waarschijnlijk ook op de volte in galop krijgen. Onthoud wel dat de galop niet zn sterkste punt zal zijn. Hij heet niet voor niets een draver

Hoe heet ie trouwens? Ben wel benieuwd of ik hem wel eens heb zien lopen op de baan Haha!

dravermoos
Berichten: 50
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 19:54

hij heet moses maar wij noemen hem moos en hij kompt uit duits land en weeten jully ook hoe dat dan gaat met springen wand de draf gaat al heel goed en de galop ook wel een bedje maar hij kan op een volt en recht op de hoefslag maaar hij gaat zo hart

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 21:52

Springen kunnen ze meestal wel goed. Maar, als de dressuur nog niet goed gaat, zou ik daar ook nog maar even mee wachten.
Salty racet meestal op de hindernis af....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 22:37

Veel wendingen, slangevoltes enz en overgangen rijden, zo deed ik dat

dravermoos
Berichten: 50
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 18:22

met springen gaat het in draf wel goed maar als ik vn uit de galop wil gaat het niet goed