Luxe probleem. Drie zadels en geen ruimte!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Luxe probleem. Drie zadels en geen ruimte!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 22:19

Ik heb dus twee zadels. Een veelzijdigheids om te springen en een dressuur. Nu heb ik de mogenlijkheid om een westernzadel te kopen voor echt weinig geld.

Maar waar laat ik die dingen. Er passen echt maar twee zadels in mijn kast. Misschien met proppen drie. maar dat is dus niet echt handig.

Er zijn geen kasten meer vrij op de manege waar ik sta. Nu kan ik dus een zadel mee naar huis nemen, maar ja dat is ook niet echt handig. Ik fiets altijd en om nou dat zadel steeds mee te nemen op de fiets.

Verder besluit ik meestal pas op de manege wat ik wil gaan doen. Dus als ik dat zadel thuis zou hebben, dan moet ik alles van te voren gaan bedenken.

Pff lastig hoor. Toch dat zadel maar niet kopen? Het is echt een koopje! En zo heerlijk om mee buiten te rijden.
Afbeelding
Mijn kast dus

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 23:10

Op de foto is het niet echt duidelijk. Maar er zitten wel drie zadelsteunen in mijn kast. Zou het dan toch....!?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 20:57

Zo'n western zadel past wel in de kast. heb er ervaring mee Lachen

Tja het is echt een koopje. Ik kan het altijd nog kopen en weer verkopen. Het is een handmatig gemaakt zadel. met mooie bewerkingen voor ongeveer 100 euro. dus....

Maar ik ga eens navragen of er niet iemand ruimte heeft. Ik ben tot nu toe de enige met twee zadels. En de andere hebben net zo'n grote kast als ik. Nou ja, zes dan. De andere twaalf hebben een kleiner kast.

Dat tillen moet wel lukken denk ik. Ik gebruik het niet iedere dag he? En ik kan altijd nog vragen of iemand anders het er even op wil tillen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, ikbencarmen, Trendiction en 37 bezoekers