mijn pony rent altijd bij dezelfde hoek de bak uit. iemand t

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 21:16

Ik rij met mijn pony altijd in een bak waar de draad van open is. Of op het ponyclub terein zonder omheinig. Maar nou is hij erachter dat hij daardoor dus de bak uit kan rennen. Dit is echt heel irritant Frusty hij doet het ook altijd alleen maar op de rechterhand. Ik hou dan goed mijn been erbij en de sweep aan die kant maar niks helpt. Als ik net iets voor die hoek zit versnelt hij en gallopperd hij gewoon de bak uit. Verdrietig Nu heb ik de laatste tijd de draad dicht omdat ik er best moe van word dan doet hij gewoon helemaal niks dan probeerd hij het nog niet eens. Als de draad open is en er staat iemand voor dan doet hij het ook niet. Wat moet ik hier aan doen?? Heeft iemand tips??


Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 21:57

Uitbreken niet echt want op de andere hand doet hij niks Verward

En stil zetten gaat een beetje heeeeeel moeilijk dat heb ik ook eens geprobeerd toen was ik met mijn hele gewicht aan de teugels gaan hangen maar dat hielp ook niet hij is gewoon zooooo sterk dan.
mijn instructriese zegt dat ik dan moet gaan zagen Scheve mond\ maar daar ben ik eigelijk niet zo voor maar dat heb ik toen 1x geprobeerd maar dan gaat hij alleen maar harder van dat getrek in zijn mond.
wat moet ik nou???

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 13:00

Oke txnks voor jullie reacties *LOL*
En ja hij is nog groen


Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 14:07

txnks ik denk inderdaad wel dat ik daar iets aan heb
Ik zal eens veel gaan oefenen Haha! Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 bezoekers