winterdeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kian

Berichten: 80
Geregistreerd: 05-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 22:44

als winterdeken is mijn oog gevallen op een Harry's Horse deken. Waterdicht en naar eigen zeggen ademend. Hij ziet er erg gaaf uit, donker blauw/zwart/grijs geruit. Heeft iemand ervaring met deze dekens, of het merk en zo ja wat vinden jullie ervan

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 11:11

ikl heb ook een harry's horse regendeken, adement en ik vind het een top deken! hij bevalt prima!!

Balte

Berichten: 3550
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 11:37

Ik heb een regendeken en een dik winterdeken van dit merk en beide bevallen me prima. Vooral de prijs beviel me ook prima : mooie en degelijke kwaliteit voor een zeer redelijke prijs (in Belgiƫ toch)

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 12:34

Volgens mij heeft iemand bij mij op stal die deken. Ik kweenie of het dezelfde is, want diegene heeft een canvas buitenlaag. Er lijkt me een goede en sterke deken, alleen ze gebruikt hem niet zo vaak omdat haar paard anti-deken is.

starfish
Berichten: 176
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Lubbeek, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 17:34

Ik heb er ook zo een. Maar het is voor't moment stuk. De naad die over de rug loopt is een heel stuk gescheurd van voren. dit is gebeurd toen ze vorige winter op de wei stond en ze had waarschijnlijk liggen rollen en dus is het gescheurd. maar ik denk niet dat het aan het deken ligt maar eerder aan mijn paard Haha! . Verder ben ik er heel tevreden van: het is goeie kwaliteit en voordelig.