Luxor dressuurzadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:21

Oscar schreef:
Ik heb zelf een Euroriding Diamant, bevalt me prima.
De Euroriding Luxor ligt in dezelfde prijsklasse als de Diamant (ca. 1700 euro), vergelijkbaar dus met A-merken als KN, County, Passier, Stubben, Kieffer etc. (wel wat verschillen omdat er ook andere modellen zijn, maar dit ter indicatie).
Er is ook nog een goedkoper dressuurmodel van Euroriding, nl. de Jade.
Dit is een totaal ander zadel uit een andere fabriek en kwalitatief niet te vergelijken met de Diamant en de Luxor.


Ik ben zelf een hele tijd bezig geweest een Luxor (inderdaad Euroriding) te kopen, maar de Diamant ligt zeker niet in dezelfde prijsklasse. De Diamant kost 1200 euro, de Luxor 1400 euro en de Titan 1600 euro. Toch een aardig verschil. Ik heb hem zelf niet gekocht, omdat geen enkele maat goed op mijn paard lag, maar vond de Luxor en Titan wel heel fijne zadels.


manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:07

Karina schreef:
De Luxor en Titan kosten bij Drunens ruiterhuis allebei 1395,-
De diamant 100 euro minder.


Ik ben toen bij een ruitersportzaak in Hamont-Achel (Belgiƫ) geweest en daar was die Titan beduidend duurder (die 1600 euro). Dat vond ik veruit het fijnste zadel, maar heb ervan af gezien omdat ik voor 1600 euro liever een KN heb. Toch misschien maar eens op pad naar het Drunens Ruiterhuis dan...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, YandexBot en 83 bezoekers