Jongens en paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Jongens en paarden?

Ja hartstikke leuk toch!
139 (89%)
Na ik vind het wel ok, maar ik zie ze liever jongensdingen doen.
13 (8%)
Nee paarden zijn voor de meiden en daarmee uit!
4 (2%)

Totaal aantal stemmen: 156


Kick

Berichten: 198
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Soest

Jongens en paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 15:22

hey, ik werd laats op een wedstrijd geinterwiewd hij vroeg;
Wat vinjd jij er nou van, jongens die paardrijden?
Ik zei dat ik het best vond als hun liefde voor paarden echt is maar stiekem vind ik dat die jongens mogen gaan voetballen.
En jullie?

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:24

Nou ik vind het harstikke leuk hoor jongens en paarden!!!!!
Je moet eens in de springsport kijken (op de televisie maar ook bijvoorbeeld bij ons op de club) daar zie je in de hogere klasses alleen maar jongens en mannen!!!! Zoals Maikel van der Vleuten echt super leuk dat hij in het kader van het Rabo talentenplan zit!!!!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:24

Ik vind het juist super leuk, meestal als je een vriendje hebt, kan hij niet begrijpen dat je je hele vrije tijd er voor wilt opgeven.Maar een 'paardenjongen' lijkt me ideaal Tong uitsteken
Ach t maakt me niet zoveel uit.

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:26

Ik vind het best zolang hij niet gaat bemoeien met hoe ik met mn paard omga en hoe ik hem train. Maar het is wel leuk om er bijvoorbeeld een romantisch strandrit mee te maken Haha!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:26

idd een paarden man is erg leuk en handig..
heb mijn vriendje ook in kort tijd omgeschoold tot paardenman en hij vind het zelfs nog leuk en op zondag gaat hij altijd voetballen Haha! Tong uitsteken

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:27

idd, de meeste mannen springen, maar ook wel in de dressuur :laurens van lieren, diederick van silfhout.Maar in springen erg veel: Wim Vos, Maikel van der vleuten, patrick v.d schans, willem greve, harry smolders etc.

Ik vind t super stoer opzich Lachen

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:57

Optie een.

Als ze het leuk vinden, waarom niet dan? Nee, ik denk niet in termen van jongens- of meisjessport. Ieder doet waar hij zich prettig bij voelt En ach, het is fijn als er op een stal niet alleen vrouwen maar ook wat paardenmannen rondlopen

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:16

Hartstikke leuk juist. en erg handig als vriendlief net zo gek is op paarden als ikzelf *LOL* .

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:18

Ik vind het juist leuk als een jongen paard rijdt!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:24

Waarom zouden jongens niet moeten paardrijden? Oorspronkelijk zijn het juist de mannen die op de paarden zaten. De vrouwen stonden er juist naast Tong uitsteken Daarbij, het is vele malen leuker als je allebei van paarden houdt *LOL*

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:30

ik ben zelf een jongetje *LOL* ik vind het dus heel ok als een man paardrijd en vind het zeker niet allen voor vrouwen, ben op stal idd de enige man Haha! Vingers aflikken

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:35

vind het belachelijk te stellen dat paardrijden een meisjessport is!! ik ken genoeg jongens die harstikke goeje ruiters zijn, in dressuur én springen...en een vriendje die paardrijdt (en nog beter dan jij ook !!) is pas ideaal!! for free les, samen romatisch gaan rijden enzovoort... Lovers , heb het weer getroffen *LOL*

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:40

acilon, you're making me jealous again Haha!
zo'n vriendje ben ik gewoon nog niet tegengekomen... arme ik... Huilen
de jouwe mag ik zeker niet hebbe? Knipoog Haha!

de poll is overigens duidelijk

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:20

Mannen gaan 9 van de 10 keer veel leuker en natuurlijker met paarden om dan dat de gemiddelde vrouw dat doet Lachen .

Als ze het leuk vinden om met een paard bezig te zijn , mannen hebben vaak een heel goed paardengevoel . Dat valt me wel op.

Is het vrouwtje de paardenmuts van die 2 , en manlief begint er ook wel wat voor te voelen en neemt wat lesjes -> vaak al meer paardenmens dan die vriendin die al jaren aan het tutten is met die beesten Haha!

Trouwens ook zo bij baby's en (kleine) kinderen valt me vaak op ,
mannen gaan er gewoon veel leuker en prettiger mee om Lachen .

Mits ze er dan wel positief tegenover staan natuurlijk Knipoog

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:41

Ik vin jongens en paarden hartstikke leuk!!!
Zo verhelp je ook een beetje het meiden imago in de paardenwereld!!
Vaak doen jongens het echt heel leuk als ze paardrijden!!
Bij ons op stal zijn er ook 4 heren met een eigen paard en dat gaat echt super!! OK dan!

PascalB

Berichten: 1793
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:44

Ik denk niet dat paardrijden echt een vrouwensport is . Je zal op jongere leeftijd meer meisjes vinden dan jongens. De meeste jongens beginnen pas op latere leeftijd met rijden (vaak ook door de vriendin die graag wil dat de vriend een keer op het paard gaat zitten *LOL* )

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:56

Ben eigenlijk wel benieuwd wie diegene is die de laatste optie heeft gekozen...
Nog maar 1 stem.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:06

pmarena schreef:
Mannen gaan 9 van de 10 keer veel leuker en natuurlijker met paarden om dan dat de gemiddelde vrouw dat doet Lachen .

Als ze het leuk vinden om met een paard bezig te zijn , mannen hebben vaak een heel goed paardengevoel . Dat valt me wel op.

Mits ze er dan wel positief tegenover staan natuurlijk Knipoog



Helemaal mee eens. Ik verbaas me er vaak over hoe Evert-Jan met de paarden omgaat. Ik heb het prima in de vingers maar wat ik bij hem zie is onvoorstelbaar. Die beesten houden echt gewoon van hem. Raak is eenkennig en toch voor hem is ie echt gevallen. Trouwens ook met onze katten, parkieten enzo. Super gewoon.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:42

Ik vind jongens en paarden echt leuk hoor! Vind het jammer dat er bij ons op stal geen jongen staat.
Mijn vriend vind dieren in het algemeen wel leuk, paarden ook wel, maar niet in het bijzonder. Hij gaat gelukkig wel regelmatig mee om te kijken en af en toe klimt hij er ook wel eens 5 minutjes op (hij weegt op zich maar net 70 kilo, maar vind hem toch te zwaar voor mijn pony, dus heel af en toe 5 minuten stappen mag hij). Ik ben ook een keer of 3 met hem een buitenrit gaan maken op vakanties, echt heel leuk!
Ik had het er vorige week nog met hem over, of hij paardrijden nou toch stiekum niet leuk vond. Hij zei dat hij een keertje buitenrijden wel leuk vond, maar hij zou nooit net zoals mij gaan "trainen enzo" haha.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:49

Ik vind het juist heel leuk! Vooral bij springen zie je veel mannen. En bij de dressuur net iets minder. Ik denk dat mannen soms beter kunnen rijden omdat ze sterker zijn in hun benen en armen.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:52

Geweldig toch?
Ik lag vandaag warempel met 2 jongens in het zwembad die allebei gereden hebben en het nog steeds leuk vinden maar er verder niets meer mee doen.

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:00

Ik vind het wel leuk als jongens wat met paarden doen. Overigens ken ik best wel veel jongens die paardrijden, maar mischien komt dat ook omdat ik op een western manege rijdt. Ik denk dat dat wat teogankelijker is voor jongens omdat ze geen paardrijbroek aan hoeven enzo Knipoog

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:04

Nee, van mij mogen mannen het gewoon bij voetballen enz houden. Daar zijn ze voor Haha!

Tuurlijk zijn er onder de mannen absolute toppers qua ruiters. Maar als personen...nee paardenmannen vind ik niks Misselijk

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:47

Ik ben dolblij dat mijn man niet van voetballen houdt!!!
Ik heb ooit eens een vriendje gehad die voetbalfan was en als zijn team dan verloor was ie een hele week chago.... Misselijk
Mijn man moest eerst niets van paarden hebben maar hij ging mee omdat hij het eng vond dat ik eraf zou vallen..
Dus hij een keer een boterhammetje voeren, poetsen....
En als ik dan vroeg of hij het leuk vond zei hij nee zo zijn we eerder thuis... *LOL*
Na een paar weken zat meneer zelf in t zadel en is er niet meer af te slaan.
We hebben nu (nadat hij 2 jaar lest) zelfs een eigen paard: Dit had ik nooit durven dromen!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:51

Ik ken een jongen die ook helemaal gek is van paarden..die gaat altijd nog even het paard van z'n vriendin uit stappen..en gaf mijn vorige pony regelmatig een knuffel..
Ook mest hij heel vaak de stal uit voor een ander meisje(dat nooit naar haar paard omkijkt)
En hij vindt het allemaal geen probleem om te doen...
Ik vindt de combinatie jongens en paarden juist lief...