De manegepony's van het FPC

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

De manegepony's van het FPC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 21:23

Ik en Borislover hebben 2 en 3 jaar op het Fries Paarden Centrum gereden wat voor de vakantie failliet is gegaan. Borislover heeft gebelt en ze zeggen dat de manegepony's en paarden verkocht zijn. Weet iemand misschien waar deze lieve paarden en pony's naar toe zijn gegaan of heeft 1 van jullie misschien 1 van de pony's of paarden gekocht? Meld het even want wij zijn heel benieuwd waar ze geplaatst zijn.

Groetjes Jildau!

Djoke
Berichten: 216
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:33

Volgens mij bedoelen ze dat de paarden en pony;s gekocht zijn door het Fries Paarden Stamboek. Ik weet dat die de hele boel op hebben gekocht en weet niet wat de bedoeling hier nu verder mee is. Ik denk dat dit duidelijker wordt tijdens de Ledenvergadering van het FPS. Tenminste dat hoop ik, want ik ben ook werl erg benieuwd!
Groetjes Martha

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 10:20

Nou die vrouw die Borislover aan de lijn had zei dat de lessen niet door gingen en zowel dan over een jaar of langer. Toen vroeg ze wat er zolang met de pony's zou gebeuren en toen zei die vrouw: Die zijn allemaal verkocht.... Dus denk niet dat het stamboek ze gekocht heeft...en wat moet het stamboek ermee?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 15:43

Volgens de Leeuwarder Courant van zo'n twee weken terug waren de manegepony's inderdaad verkocht aan het Fries Paardenstamboek om ze zo nog te bewaren tot zeker was hoe het nu verder moest met de manegelessen. De lessen zouden niet opnieuw beginnen na de vakantie, evenals pensionstalling, maar ze zouden in overleg met de gemeente over hoe het nu verder moest met het manegegebeuren en de lessen. Misschien dat de gemeente een oplossing wist (stond er in)...
De pony's en paarden liepen eergister nog gewoon in het weiland.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 19:14

Die borislover, die houdt zeker van Boris (manegepony daar) of staat Borig er niet meer? Mijn vriendin heeft de eerste lessen van Boris op hem gereden en is er een keertje met een wedstrijd vanaf gevallen..... leuke pony trouwens. Maar ik heb niet zoveel op met manege's...

Djoke
Berichten: 216
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 20:00

Pony's lopen idd nog gewoon in het weiland hoor! Het stamboek heeft ze gekocht omdat de curator geen flauw idee had van wat ze waard waren. Daarom heeft het FPS ze voor een prikkie allemaal gekocht. Op ledenvergadering 4 sept. zal wel besloten worden wat ze ermee gaan doen.