Wie kan me info geven over de Orun-opleiding?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Wie kan me info geven over de Orun-opleiding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 03:27

Hoi,

Ik wil graag de Orun-opleiding tot instructrice doen, maar ik kan er nergens informatie over vinden. Wie heeft deze cursus gedaan, of kan me op een andere manier informatie geven? Ik wil bijvoorbeeld weten wat de eisen voor jou en/of je paard zijn, wat zijn de kosten, enz enz enz.

Iemand die hier iets van weet?

Thanx alvast,

xx Nynke

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 04:32

he die heb ik ook gedaan. zal wel even de info voor je gaan zoeken........

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 08:51

Ik heb de 1e fase gedaan maar ik vond het werkelijk een aanfluiting. Ik kan niet zeggen dat ik er veel geleerd heb. Lesgeven leer je in de 1e fase al helemaal niet, de nadruk ligt op het rijden, maar dan moet het wel in het systeem dat de ORUN voor ogen heeft, anders kun je het wel vergeten.
2e fase schijnt wel leuker te zijn, maar is enorm intensief (20 x een dag naar Ermelo).

Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 16:10

Heb de eerste fase gedaan (inmiddels 10 jaar geleden) en vond het toen heel nuttig. Misschien hangt het er ook vanaf van wie je les krijgt. Heb er wel van geleerd, alleen is het idd wel zo dat je op een bepaalde manier moet rijden voor het examen, dat examen vond ik minder je moet het precies zo en zo doen. Bovendien was er te weinig tijd om echt iets te laten zien, maar de cursus op zich was heel leerzaam, zowel het lesgeven als dressuur en springen (deed allround).

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 18:11


Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 18:45

Ik wil die opleiding ook gaan doen, ik geef wel af en toe les, maar maneges hebben toch liever dat je een papiertje meeneemt!