Wel of niet naar pony gaan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Wel of niet naar pony gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 19:39

Mijn verzorgpony is ontzettend erg hoefbevangen, en hij word van de week ingeslapen Verdrietig
Zie [VvdD] Diesel TE erg hoefbevangen, gaat niet meer......

Nou dacht ik vandaag dat ik voor het laatst bij hem zou zijn, heb dus eigenlijk al afscheid van hem genomen, maar ik kan er iig morgen ook nog heen.....
En ik weet niet of ik dat nou moet doen of niet......aan de ene kant heb ik al afscheid genomen en zal het alleen nog maar moeilijker worden en zie ik hem pijn lijden, maar aan de andere kant wil ik natuurlijk dat Diesel het zijn laatste dagen heel fijn heeft!

Wat zouden jullie doen?

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:48

Ik zou er naar toe gaan.
Ik heb nooit zoiets meegemaakt, maar ik denk dat je hem toch beter kan 'steunen' zo lang het nog kan.
Het is idd heel moeilijk om afscheid te nemen en later nog een keer te gaan, maar nou kan je nog bij hem zijn. Straks kan het niet meer.

Ik hoop dat je de juiste keuze maakt en HEEL ERG VEEL STERKTE
je weet me te vinden he als het nodig is...

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:52

kzou het ook doen,misschien denk je later idd was ik er nog maar even langs geweest. Kheb zelf ook eens niet goed afscheid genomen van een dier terwijl het nog wel kon en dat heeft me nog lang pijn gedaan! dus kzou het gewoon doen, ook al is het moeilijk!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:55

ik zou gaan,want je krijgt er echt spijt van meid!
ik zelf (maar dat is iedereen persoonlijk)
zou er ook bij zijn als hij word ingeslapen.
ik vind zo jouw paard steund jouw in je moeielijke tijden,en nu is dit de laatse keer dat je hem kunt steunen,maar dat is natuurlijk niet verplicht en zijn genoeg die dat niet doen of kunnen,maar dan zou ik morgen wel echt gaan.
laatse keer poetsen,wat lekker meenemen,lekker knuffelen enz.
dat zal ook veel voor de pony betekenen.

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:56

Ik zou er ook naar toe gaan.... ookal is het dan voor jou moeilijker, het is wel de laatste kans die je hebt om je paardje nog te knuffelen. Kun je later ook niet zeggen "was ik maar gegaan". Verdriet doet het toch....
Heel veel sterkte Ach gut

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:56

ik las net nog dat hij van de week word ingeslapen,ik zou even vragen welke dag,want je schrijft zelf je wilt dat hij nog fijne dagen heeft,nou todat hij word ingeslapen zou ik nog iedere dag gaan,lekker knuffelen en het ook voor hem fijne dagen maken.
suc6! en heel veel sterkte ermee.

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 19:56

Jullie hebben gelijk, nu leeft ie nog...
Hij wordt trouwens opgehaald geloof ik om ingeslapen te worden, het gebeurt daar niet, dus erbij zijn zal en wil ik niet, ik wil hem niet dood maar levend herinneren!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 20:03

nee als hij opgehaalt word zou ik idd ook niet gaan,wat was anders vind ik als hij daar ingeslapen word.
maar als hij bijvoorbeeld s'middags opgehaald word kun je s'morgens nog gaan.
maar zoals ik al schreef ik zou de dagen nog gaan dattie er is,en hem lekker verwennen,anders krijg je er echt spijt van.
veel suc6 en sterkte.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 20:59

Marinke schreef:
Jullie hebben gelijk, nu leeft ie nog...
Hij wordt trouwens opgehaald geloof ik om ingeslapen te worden, het gebeurt daar niet, dus erbij zijn zal en wil ik niet, ik wil hem niet dood maar levend herinneren!


Het gaat er niet om wat jij wil het gaat erom wat het fijnst is voor jou paardje.
Maar als je er toch niet bij kunt zijn is dat natuurlijk geen punt om overna te denken.
Zoiezo morgen nog gaan! Voor jezelf, maar helemaal voor je pony. Die heeft zoveel pijn, wat is er da fijner dan iemand weer ej om geeft bij je te hebben?

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 21:16

Absoluut naartoe gaan!
Geen twijfel, help hem er doorheen!!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:48

Idd er naar toe gaan want dan kan je nog echt een keer voor de aller aller laatste keer afscheid van hem nemen!!!!!!

Iig heel erg veel STERKTE ermee!!!

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:05

idd net als de rest, er naar toe gaan, zoveel mogelijk,
ik ben het ook helemaal met pinky eens,
want als jij ziek op bed ligt, de hele dag in je eentje met pijn, dan ben je toch ook blij als je weer even een vertrouwd iemand ziet die je komt gezelschappen en aandacht geeft?
iig heeeel veel sterkte toegewenst, ik weet hoe het is,
want ik heb mn 1e verzorgshetje verloren zonder dat ik er afscheid van heb kunnen nemen, en daar heb ik nog spijt van dat ik die dag ervoor niet naar de manege was geweest

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:05

zeker afscheid nemen...
ik ben bij mijn paardje zo lang mogelijk gewest... hele dagen en avonden hebben we er doorgebracht.. al was het alleen maar naar der kijken...
echt ik ben blijd at ik het gedaan hebt, zo heb ik nog zoveel mogelijk van der kunnen genieten...
Nu kan het nog!

heel veel sterkte.... dat zal je wel nodig hebben de komende tijd!