tip voor vakantie met eigen paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

tip voor vakantie met eigen paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 10:11

Heeft iemand een leuke tip voor een plek waar ik met een groepje een weekendje of een weekje vakantie kan houden met de paarden? Het gaat om zes personen en dus ook zes paarden. We willen naar de veluwe en dan in een bungalow met stallen erbij of zoiets. Heeft iemand een goeie tip waar we heen kunnen waar we mooie buitenritten kunnen maken?
Omgeving veluwe.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 10:47

Ik ben zeer te spreken over de veluweranch, mooie omgeving super verzorging paarden en slaapplaatsen boven de stallen of camping op loopafstand......
Ik ga er over 2 wekjes naartoe, heerlijk ff uitwaaien....
Viv

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 11:20

Ik ben vorige week naar Caitwickerzand geweest met mn paardje. www.caitwickerzand.nl Je hebt bungalows, trekkershutten en kampeerplaatsen, je paard kan in de wei en op stal en je kan er heerlijk rijden!! Ligt aan de veluwetrail en er zitten echt bijna geen horzels.. Lachen

Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 16:00

Bedankt, ik zal eens kijken. Iemand anders misschien nog een andere tip?

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:21

je kunt ook heel mooi op vakantie in zeeland met je paard...het is wel ergens anders maar ik vondt het er geweldig!...manege Grol in Renesse,ze hebben daar een mini camping vast aan de manege,weidegang,stalling en rijbaan verhuur allemaal mogelijk voor je paard...je zit aan het strand en bos..en kunt er heel mooi rijden..er vlak naast zit ook een hotel..de manege is zeer lux..echt ideaal voor een vakantie..ik weet helaas niks op de veluwe,maar ja kan dit altijd doorgeven Lachen je kan Pben als je nog info wilt ofzo..

Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 11:56

Zeeland vind ik toch te ver weg. We komen uit Heerhugowaard en willen niet te lang met de trailer moeten rijden. Dus als iemand nog iets anders weet? Bedankt!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 12:21

Vippie schreef:
Ik ben zeer te spreken over de veluweranch, mooie omgeving super verzorging paarden en slaapplaatsen boven de stallen of camping op loopafstand......
Ik ga er over 2 wekjes naartoe, heerlijk ff uitwaaien....
Viv


Hai Viv,

Wat die Veluwe ranch betreft.... ik ben daar ook geweest en vond het juist zo armoedig en sloeberig eruit zien..... je slaapt weliswaar boven de stallen en da's op zich wel lekker, maar de kamers zien er niet uit. Ik vond het ook vervelend dat ze daar niet in elke box een waterbak hadden die aangesloten was op het net, maar dat je dus met emmers water moest zeulen... dit was niet bij elke box, maar wel bij een paar.


Verder is daar alles prima verzorgd en het zijn hele aardige mensen daar.
Je kan daar ook western les nemen, wel grappig.

He fijne vakantie

Groet Tineke

Wiesje

Berichten: 2911
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 14:58

Veluwe ranch kan misschien wel een likje verf gebruiken, maar de verzorging van de paarden, de uitrijmogelijkheden, het eten, alles verder eigenlijk is buitengewoon super vindt ik. Echt een aanrader hoor!!!