Paard en shet op één stal(SPOED)?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Paard en shet op één stal(SPOED)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 20:53

Door de aankomende hitte willen we op stal alle paarden overdag binnen hebben.Alleen we hebben een shetlanderhengstje die normaal gesproken 24 uur per dag buiten staat(heeft geen stal)
Ik heb aangeboden dat die shet bij Bud(ruin) op stal mag,stal is toch groot genoeg en bud is gek op veulentjes.Alleen hoe pak ik zoiets aan?Laat ik ze eerst even in de bak kennis met elkaar maken of zet ik ze gelijk beide op stal(denk het persoonlijk niet want dan kan die shet geen kant op als het niet klikt).Maar zijn er mss meer mensen waarvan hun paard één stal deelt met een ander paard/pony/shet en hoe hebben jullie dat gedaan?



Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 00:54

Nee er is helaas geen schaduw,we hebben totaal geen bomen op of langs de weilanden staan.Ten minste we hebben een stukje weiland met een schuilstalletje dat zou dan een optie kunnen zijn,waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht Verward

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 00:01

Ze hebben al kennis gemaakt met elkaar en toen is besloten het maar niet te doen.IK had niet verwacht dat Bud zo een galbak kon zijn,hij bleef dat arme ding maar opjagen in de bak .Maargoed een paar dagen terug vond ie het ook nodig om een van z'n weidegenootjes de sloot in te duwen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JorineV, Patriesje, XXleonieXX en 159 bezoekers