Kieffer light helm: waar te koop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Kieffer light helm: waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 16:12

Wie weet waar je de Kieffer light helm kunt kopen? Ik ben op zoek naar maat 55-58. Het is een veiligheidscap (qua uitvoering vergelijkbaar met casco). Het vervelende is dat dit dus de enige cap is die ik pas; de andere zijn te rond en pas ik dus echt niet (heb echt alle andere caps onderhand gepast). Bij Van Rijs hebben ze mijn maat niet meer en kan het maanden duren voordat hij weer binnenkomt. Vandaar mijn vraag!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:10

Ik heb deze ook en ik heb hem gewoon bij een ruitersportzaak hier in de buurt gekocht. Kun je hem niet bestellen bij divoza?
Zullen ze toch vast wel hebben. Is trouwens wel een fijne cap inderdaad!

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 14:58

Hoi,
Helaas bij Divoza, Hyoramaketen, Freddy's, Mr Ed enz hebben ze hem niet in het assortiment. Kan je doorgeven bij welke ruitersportzaak jij hem gekocht hebt? Misschien dat ik dan daar een keer naar toe kan gaan.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:35

Mmm waar heb ik die cap gehaald?? *denk denk*

Volgens mij bij Kevenaar in Arnhem maar ja daar moet je dan maar net in de buurt wonen.
Vreemd dat ze deze bijna nergens schijnen te hebben?

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 07:23

Oeps, dat is idd erg ver! Dacht dat je in Huizen woonde (bij Bussum, daar hebben we familie, vandaar...). Maar mocht ik die kant op gaan, dan zal ik ze zeker bellen. Bedankt!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 08:58

Huizen is niet in de buurt!

En het is ook al een tijdje geleden hoor ik weetniet eens meer zeker of ik het ding nou daar gehaald heb.
Ik geloof van wel.
Kan je het ding niet laten bestellen bij een plaatselijke ruitersportzaak of zo?

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 10:55

dat bestellen bij Kieffer schijnt dus nu juist zo lang te duren. Ze hadden van de week de spullen ontvangen die ze vorig jaar besteld hadden....