waarom komen jullie er niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 22:05

Ik ben wel een frequent bezoeker van de drafbaan, vooral Wolvega en Groningen. Ik ben er via mn vader ingerold, en dat is hoe de meeste mensen er komen. Via via, familie, vrienden... Maar het vergrijst op de banen, steeds meer oude mensen en de jonge mensen blijven weg Boos! Ik snap het niet, want ik vind het zelf hartstikke leuk!
De snelheid van de paarden, de spanning... Geweldig Haha! En dan is het wedden maar bijzaak. Ik doe het zelf niet eens zo veel, ik verlies nog wel eens Schijnheilig

Maar bij deze zijn de bokkers in het Noorden van het land (en in de rest van het land natuurlijk ) uitgenodigd om eens mee te gaan. Een kijkje nemen op het stalterrein bij de trainers en rijders, een weddenschap plaatsen... Met een beetje mazzel moet ons paardje lopen en zie je het allemaal van nog dichterbij Haha!


WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 22:39

De rensport is idd zo mogelijk nog erger... Ik ben in Wales naar Chepstow geweest en als je dat ziet vergeleken met Duindigt Wow! Daar leeft het echt. Maar daar is de drafsport weer minder populair, ze rijden daar veel op grasbanen, en vaak alleen in het zomerseizoen.

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 09:33

Prima Haha! Mijn eerste voorstel is over anderhalve week op Groningen, dan loopt Tammy haar eerste koers. Ze heeft de kwalificatie gisteren in 1.20,9 gehaald *LOL*

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 10:52

Over dat de paarden in training staan; ze moeten gewoon vaak getraind worden, en de meeste mensen hebben daar gewoon de tijd niet voor. Dann moet je ook nog eens genoeg ruimte hebben, tuig, een sulky, en ga zo maar door. De trainer heeft genoeg tijd, weet precies hoe ie het paard moet rijden, en dat kan in de koers weer goed uitpakken.
En het valt best mee met die eigenaren! Ok, er zijn er die nooit komen kijken op stal, maar zo zijn wij niet Haha! En we nemen zelf ons paardje mee in de trailer vanaf stal omdat onze trainer geen vrachtwagen heeft. Doen wij niet moeilijk over, hoeven we ook geen vervoerskosten te betalen... Want geloof me, de rekening is geen grapje... *ketsjing*

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 21:43

Misschien is Derby Day een idee? Veel publiek, promotie, e.d. En heeft duindigt niet een georganiseerde tour ofzo? Ik weet dat ze dat bij Wolvega wel hebben...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Century, diesel83, ejkge, GrapeshotBot, Jodym, noor14, NRJ, RanjaRietje en 13 bezoekers