Euroriding rijbroeken...... grrrrr

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Euroriding rijbroeken...... grrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 18:11

ik heb twee dage geleden een nieuwe rijbroek gekocht van het merk Euroriding.
Een gladde stof met kunstleren zitvlak. Echt een plaatje om te zien, maarrrrrrr

bij het opstijgen, roetste al meteen een gedeelte van de naad van het zitvlak los!!!!! Voor de duidelijkheid: hij is NIET te klein hoor! Nu vandaag knapte er weer een stukje van het stiksel los en tevens in het kruis de naad los!

Wie heeft soortgelijke ervaringen met dit merk rijbroeken?

enne.... ik ZOU terug kunnen gaan naar de winkel.... als ik het bonnetje niet weggegooid had.... duh

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 18:22

ik zou wel teruggaan, misschien herkennen ze je nog? ze kunnen meestal ook wel zien of hij al gewassen is of niet. Heb je anders geen rekening afschrift? Ik heb dit met een global gehad, na twee keer rijden had ik al slijtageplekken op het zitvlak, die haal ik dus ook nooit meer.

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:50

Zo..!! Dat is behoorlijk l*llig aangezien rijbroeken niet echt goedkoop zijn BTW: Zijn die LekkerDier en KapiteinIglo samen bokt aan het verzieken ofzo Verward

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:05

Ermee teruggaan, laten maken, nieuwe vragen of geld terug.

Ga je met de terugweg langs de supermarkt om een doos vissticks te halen van dat bekende merk (weet je wel, van die lelijke oude pedo met zijn grijze haren en baard) en daarna naar huis om op Bokt te kijken of LekkerDier nog met zijn/haar geile knol heeft gespeeld,... Om van die olifantenkont af te komen, snappie?
LekkerDier schreef:
Ik heb een olifantenkont en een wespentaille.
Mijn vader werkte in de dierentuin. Lachen

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:17

Heb het topic maar even gesplitst. Dan kan het nu weer gewoon verder gaan.

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:18

Anoukie"]
Ermee teruggaan, laten maken, nieuwe vragen of geld terug.

Ga je met de terugweg langs de supermarkt om een doos vissticks te halen van dat bekende merk (weet je wel, van die lelijke oude pedo met zijn grijze haren en baard) en daarna naar huis om op Bokt te kijken of LekkerDier nog met zijn/haar geile knol heeft gespeeld,... Om van die olifantenkont af te komen, snappie?
[quote="LekkerDier schreef:
Ik heb een olifantenkont en een wespentaille.
Mijn vader werkte in de dierentuin. Lachen
[/quote]

Klinkt allemaal heel gezond wat die 2 uitkramen Misschien kunnen die 2 beter naar een ander soort forum gaan waar het wel normaal is om zulke dingen met een beest uit te halen Als je begrijpt wat ik bedoel...

Sorry bericht boven mij net gemist Bloos!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:25

Ja alleen snapt nu niemand meer mijn steek onder water (lang leve de woordspelingen) maar wel goed dat het topic weer on topic is. Laat ik dat dan ook blijven.

Zoals ik al zei: terug met die rijbroek, bon of niet!!!

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:41

Ik snapte hem wel hoor! Maak je geen zorgen *kijkt even heel gemeen naar de pedo met het grijze haar en het lekkere dier Tong uitsteken *

Charme

Berichten: 37
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:49

Ik zou terug gaan naar die winkel ook al heb je geen bon!en als ze je niet gelooft aan dat mens duidenlijk maken dat je die broek bij haar hebt gekocht en als ze je nog niet geloofd dan zeggen dat je noooit meer daar wat koopt Haha! zo dat is duidenlijk Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:09

Ik heb ook drie euroriding broeken en heb nog nergens last van gehad en ik heb ze toch een dikke 2,5 jaar. En gebruik ze dagelijks.
Geen van de drie heeft slijtage plekken.

Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:14

Een winkel met een beetje service helpt je zo verder, lijkt me. Zij zien toch ook dat die broek spiksplinternieuw is. bovendien, volgens mij sturen zij hem toch ook gewoon terug naar de fabrikant, want dit kan natuurlijk niet gebeuren, dus ze gaan er toch ook niet op achteruit, lijkt me.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 11:31

Bij jou ook al?
Tjeej ik had ook een euroriding rijbroek gekocht een tijdje terug en na een dag zaten er al gaatjes bij de knie stukken en een weekje later (3 5 keer meegereden) kreeg ik de ritas niet meer dicht (en nee niet dikke geworden) omdat de naad had losgelaten eronder...
Ik baal behoorlijk!
Nu was die broek best goedkoop maar toch zelfs goedkope broeken mogen het wel iets langer volhouden als een week!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 11:35

ik heb zelf ook een euroridingbroek en ik heb nog nooit zoiets meegemaakt