Spelletjesdag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Spelletjesdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 21:37

Hey allemaal,

Ik heb een vraag, bij ons op stal willen ze binnenkort een spelltjesdag gaan organiseren, weten jullie nog leuke ideeèn of tips.....

Bedankt namens
Feestcommissie!!!!!!

nadine1

Berichten: 191
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 21:40

als je kleine shets heb met karretjes laten lopen. voor mensen. koek happen met je paard. haha.

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 22:07

*tikkertje
*wedstrijtje
*pionnen race
Ik zal nog ff voor je denken Lachen

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:21

schipper mag ik over varen (mits de paarden goed met mekaar zijn)

uhmm dan hebben we nog een soort basketbal...
dan heb je bij de c en bij de a een grote emmer of bak staan, en daar moet je dan de bal in proberen te krijgen. (je kan dan beter een niet te zware bal nemen)

wat hebben we dan nog meer.. uhm je kan een soort trail parcours maken dat ze over een wip heen moeten enzo..

of ringsteken

verder zou je ze nog tuig kunnen laten schoon maken, dat vinden ze meestal ook wel leuk Haha!

er zijn een hoop dingen die je zou kunnen doen Haha!

veel suc6 en plezier

greetz jef

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 21:31

Het profiel ik moet het allemaal zelf gaan organiseren!! Ik heb al een lijst en we hebben al 15 deelnemers!! Wat een lol en plezier krijgen wij denk ik! Ik zal het verslag hier plaatsen!! De datum is nog niet bekend, maar er worden foto's gemaakt dat is een ding dat zeker is, ik zal ze dan hier plaatsen okay!!!
Bedankt voor al jullie tips!!!!

icehester
Berichten: 61
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:47

hey je kunt heel veel dingen doen! je kunt ze achteruit laten lopen tussen 2 balken, met een ei op een lepel gaan draven, koekhappen, vlaggenrace( je hebt dan ergens hoogop een emmer met zand en een vlag en een eind verder ook ergens hoogop(zodat je er op het paard bij kunt) een emmer met zand en nog een stuk verder een pion. je moet dan zo snel mogelijk de vlag uit de eerste emmer pakken en naar de andere emmer draven of galloperen en daar de vlag insteken. dan rij je om de pion en pak je de vlag weer uit de emmer en steek je die weer in de eerste emmer, en dit allemaal zo snel mogelijk( je kunt de tijd opnemen met een stopwatch)) ook kun je een parcourtje doen van enge dingen, over plasticlopen een stukje met een paraplu op je paard lopen, door het water, vlak langs een trailer en een parasol en langs een emmer met brokken lopen zonder dat je paard eruit gaat eten. ook kun je gaan slalommen met z'n tweeen, dan moet je met 2 paarden naast elkaar en dan hou je een touw vast tussen jullie tweeen in en dan ga je slalommen, dit kan ook op tijd en het is moeilijker dan je denkt!!! je kunt ook ergens een emmer met een bal neerzetten en dat je eraf moet om de bal te pakken en vervolgens de bal weer in de volgende emmer gooien. je kunt ook van je paard stappen en dan moet je een kruiwagen(met iemand erin!!!) duwen en tegelijkertijd je paard meenemen. nou dat was het wel zo'n beetje,ook kun je nog een schrikdraadje spannen en dan stap je (allemaal weer zo snel mogelijk) van je paard laat je je paard staan kruip je onder de schrikdraad door haal je (bijvoorbeeld een snoepje) op ga je weer terug onder de draad door en stap je weer op je paard wie het snelst is heeft gewonnen!!
nou dat was het wel ik hoop dat je er wat aan hebt en andere mensen ook.
zelf hebben we dit met onze ijslanders gedaan maar het kan natuurlijk ook met gewone paarden!!
xxx icelandichester

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:48

barrelrace of een oefenparcours

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 08:09

Tjonge ik moet er wel twee dagen van maken!!!