Zijn er nog paarden die aan muziek moeten wennen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Zijn er nog paarden die aan muziek moeten wennen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 20:37

Zaterdag is Dance Valley er weer en ze zijn al uitgebreid aan het testen. Aangezien wij daar redelijk in de buurt staan is dat goed te horen, je stuitert door de bassen bijna van je paard af!

Dus wil je ooit kür op muziek gaan rijden, en je paard moet nog even aan muziek wennen, zet hem dan een paar dagen bij ons neer, en hij kijkt gegarandeerd nergens meer van op.

Wat een herrie zeg. Ik val duidelijk niet onder de doelgroep. Haha!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:48

Haha
Laatst was er hier in oostvoorne carribian (? )night, ik hoorde er heel zacht wat van, maar ging een ritje maken en na verloop van de rit werd de muziek toch wel steeds harder, en net toen ik het dichtst erbij was, begonnen ze met trommelen en drummen, je kan denk ik wel begrijpen dat ik toen weer snel bij stal was Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:21

Hmm, het zal wel zijn omdat ik overdag weinig bij Magic ben, maar heb nog niets gehoord Lachen
Of ik ben gewoon doof Haha! Wel makkelijk, ik heb de hoop ooit nog eens een kur op muziek te rijden met Magic.

Is ze gelijk aan de harde muziek gewendt

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:41

hmmm mijn pny is geloof ik n beetje doof dan, bij de parade vorig jaar liep ze zowat tegen de geluidsboxen aan en draafde gewoon door

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:50

Hier ook als er Pinkpop is Lachen

Niet zozeer de paarden, die staan verder weg maar de konijntjes staan mee te housen Tong uitsteken

Mijn pony vond muziek altijd gewelidg. Dan deed ze extra goed haar best Lachen

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:08

Wahahaha, da's even schrikken he?
Gisteravond was ik aan het rijden en g*dskelére zeg wat een herrie (we staan aan de overkant van het water bij Dance Valley). Ben je geconcentreerd aan het rijden en dan in 1x Beng beng beng beng.
Gelukkig reageerde Cres er niet op (rij regelmatig met drafmuziek om het tempo gelijk te houden), maar dat is toch van een ander genre en ietwat lichter van volume Haha! Muziek!

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:11

Je kan natuurlijk ook hier komen *LOL*
Onze bak ligt tegen het schuurtje (/blokhut) aan waarin m'n broer oefent met z'n punkband. Een herrie af en toe! Wietze is het inmiddels al gewend en trekt zich er niks meer van af. Ik schrik nog weleens, als ze opeens weer gaan spelen. Wietze loopt gewoon onverstoorbaar door *LOL*

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:16

Bij ons is het Paaspop en dan kets je ook bijna van je paard af, niet normaal meer! Gelukkig is Imker bomproof (kan alleen niet tegen de fanfare Haha! ) en geeft hij om boinkieboinkie-muziek helemaal niets.

boontje
Berichten: 239
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:31

Ik kan me goed voorstellen hoe hard de muziek moet klinken als je vlak bij dance-valley staat.mijn paarden staan in Castricum en zelf hier horen we de muziek als het festival aan de gang is!!!!!(ongeveer 10 km verderop)
Succes de komende dagen!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 11:10

Eyes schreef:
Wahahaha, da's even schrikken he?
Gisteravond was ik aan het rijden en g*dskelére zeg wat een herrie (we staan aan de overkant van het water bij Dance Valley). Ben je geconcentreerd aan het rijden en dan in 1x Beng beng beng beng.
Gelukkig reageerde Cres er niet op (rij regelmatig met drafmuziek om het tempo gelijk te houden), maar dat is toch van een ander genre en ietwat lichter van volume Haha! Muziek!


Inderdaad jouw cd op tijdens het rijden is echt heel goed, je voelt het meteen als je tempo wat afzwakt. Bovendien is het tempo voor Jepser wat hoog, dus ga ik extra fanatiek rijden.
Maar dit!!!!!!!!!!
Nog 2 dagen te gaan Joepie. Boos!
Ach ja, als die mensen maar lol hebben en niet weer onderkoelt raken door de slechte organistatie, bijt ik wel even 2 dagen door hoor.

Ik heb er vorig jaar 5 !!!! uur over gedaan om van Badhoevedorp naar Beverwijk te komen (normaal nog geen half uur) omdat de hele snelweg vastzat met mensen voor Dance Valley, die al de nodige voorpret ook hadden, gezien het aantal kotsende mensen langs de weg.
Dit keer gaat Jasmijn geen meter verder van huis dam strikt noodzakelijk. Haha!

Boontje, bedankt voor het succes wensen! Ik zal het ook even aan mijn vriendin, die daar in de buurt woont (erg dichtbij de paarden zelfs Knipoog ) doorgeven want die loopt al 3 dagen met migraine en wordt hier op z'n zacht gezegd ook niet vrolijker van.

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:26

haha gezellig dus weer!!! Trouwens voor mensen die hun paarden verkeersmak willen hebben.....hebben we ook een adresje!! Wij zitten hier langs de snelweg (echt dicht langs de snelweg dan, een slootJE en wat struiken)!!! Het is dan gelukkig niet erg storend, maar je hebt wel snel je paard mak haha

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:27

Volgens mij was Mysteryland vorig jaar bij Ruijgoord.. iig takkeherrie op loopafstand van stal. Vond het doodeng, maar de paarden vonden het prachtig hoor! Lachen