Wat zouden jullie doen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Wat zouden jullie doen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 19:36

Hier kunnen jullie mijn verhaal lezen over een bijrijder [VMR] bijrijder .
Ik twijfel dus om een bijrijder te nemen.
Ik heb al eens verteld dat Leonoor op Luna reed en dat ging hardstikke goed.
Nu wil Leonoor wel vaker op Luna rijden maar dan moet ik (tijdelijk) verhuizen naar haar stal omdat Leonoor niet de mogelijkheid heeft telkens naar mij te komen.
Voor de kosten hoef ik het niet te laten, die zijn t zelfde en ook de faciliteiten zijn vergelijkbaar.
Maar het is voor mij 3 kwartier rijden op de scooter om daar te komen terwijl ik er nu in 10 minuten ben.
Daar tegenover staat dat het tussen Leonoor en Luna goed klikt en tussen mij en Leonoor ook.
Ik vertrouw haar voor 100% en ik weet wat ik aan haar heb.
Dit moet ik bij een bijrijder nog maar afwachten natuurlijk.
Maar als ik naar Leonoor's stal ga komt Luna bij Baggio te staan (hengst).
Nou wil ik nog wel een veulen van Luna maar eigenlijk was het de bedoeling dat dat pas ging gebreuren als ik lekker op Luna kon rijden.
Nou vind ik dat niet een erg groot probleem maar t wordt in mijn ogen dan wel n laat veulen dan (toch?).
Wat zouden jullie doen in mijn geval??? (tijdelijk) verhuizen of een bijrijder zoeken?


Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 20:37

niemand?

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 20:57

ja, ik kan altijd terug en tijd is geen probleem.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.


Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 23:50

Snowgirl38 schreef:
Nu is drie kwartier rijden op de scooter wel te doen maar van de winter dan, of is het alleen voor deze zomer?

Het is tijdelijk, als Luna goed doorgereden is en ik lekker met Luna kan rijden gaan we weer terug naar onze huidige stal daar deze veel dichterbij is.

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 23:53

Jellie schreef:
Ik zou dan wel wachten tot die koeien weg zijn, al valt ze daar misschien niet zo tussen op Haha!

En bedankt. Verward

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 14:22

Ik wacht even af of de koeien binnenkort weg zijn of er een ander weitje is waar Luna veilig kan staan met haar veulen.
Luna nu bij een hengst te gooien zie ik eigenlijk niet zo zitten.
Als ze gedekt wordt en drachtig wordt, dan heb ik volgend jaar een heel laat veulen en eigenlijk is het pas de bedoeling haar in 2004 of 2005 te laten dekken, dan ben ik klaar met mijn opleiding en kan ik het veulen houden.

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 15:29

Als ik tot oktober wacht is het een stuk kouder en staat de winter voor de deur.
In de winter 3 kwartier op de scooter heen en dan nog 3 kwartier terug is brrrrrr koud.
Dus als het een beetje mee zit ben ik met de winter terug thuis hoop ik.
Als we er langer over doen dan is het jammer maar helaas.
Ook heb je in de winter natuurlijk meer slecht weer en dat betekend dan minder vaak rijden.
Een veulentje is kwa tijd geen probleem alleen heb ik nu geen geld om er 2 te onderhouden, als ik klaar ben met mijn opleiding en ga werken heb ik dat wel.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 00:15

Annick, Ik kom dr aan.
Leo heeft het je misschien al verteld.
Moet ff afwachten tot mijn scooter gemaakt is anders kan ik niet komen als Luna bij jullie staat maar als ie gemaakt is komt Luna (en Senna natuurlijk) zo snel mogelijk naar jullie toe.
See you soon.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 12:03

Luna komt fijn in een trailer hoor, als ik die achterop neem is mn scooter plat.
Senna erachteraan lopen dan zeker, zou wel goed voor haar speklaag zijn, ze is veeeel te vet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers