Bidonhouder - waar in Nederland?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Bidonhouder - waar in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 08:47

Hoi,
De laatste dingen die ik nog in orde moet hebben voor m'n trektocht zijn oa. de watervoorziening. Ik wil graag twee hoesjes (met clip en touwtje) met bidons, zodat ik makkelijk water mee kan nemen aan m'n zadel.

Afbeelding

Nu weet ik zat plaatsen die zoiets hebben, alleen zitten die in het buitenland en heb ik het dan niet op tijd. De enige die ik ken in Nederland - Goedhart - zijn op vakantie totdat ik vertrek, dus dat lukt ook niet.

Weet iemand waar ik in Nederland een hoezen+bidons kan komen?


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 13:24

Ik heb hier in sportzaken gezocht maar niets gevonden. Een Perry Sport hebben we niet, ik dacht eraan maar naar die in Ede te gaan maar als het toch niet zeker is of ze ze hebben laat ik dat maar denk ik.
Voor mij zou clip+koordje wel werken, ze kunnen voor op het zadel en netjes vast aan de ringen van het voortuig. Dat zou niet moeten klapperen. Ik heb ook al een voortasje, maar die zit dicht met een gesp en dat vind ik zo'n gepruts onder het rijden. Houd ik die liever voor telefoon, kaart, boterham, etc.
Ik ga nog even bij de Outdoorshop kijken hier, aan die hardloopwinkel had ik nog niet gedacht, dank je wel Karuna Lachen

(oh, en ik ben van plan een uitgebreid dag-bij-dag verlsag te maken met foto's, m'n psion en de digitale camera gaan mee, dus dat moet goedkomen Lachen )

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 13:43

Ik ben niet zo stuk van die heuptassen, heb vaak een lange spijkerblouse aan met rijden, dus dan zit het er of raar bultig onder, of onelegant overheen. Bovendien heb ik nog steeds het idee dat het een beetje klotst en m'n licht-rij-ritme verstoord...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 14:26

Nog een vraag - heeft er iemand ervaringen (goed of slecht) met de Camelbacks? Dat zijn rugzakjes die je kan vullen, met een slangetje dat over je schouder loopt. Worden veel gebruikt door oa. fietsers en wandelaars, maar zou dat ook lekker paardrijden? Lijkt me wel heel handig...


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 16:20

Ik heb er net in de shop eentje gepast, maar heb toch de indruk dat zo'n ding teveel invloed heeft op je balans, vooral met lichtrijden.
Omdat ik de Camelbacks ook wat duur vond en geen zin has stad en land af te zoeken naar een andere oplossing, heb ik dus ge-opt voor twee enigzins prijzige maar zeer fijne SIGG bidons met isolatie-hoezen.

Afbeelding

Het zijn 0,75lr flessen, dus als ik rond de lunch bijvul heb ik genoeg water voor een dag rijden. Hoera, waar wat opgelost Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 2 bezoekers