Wel of geen water op de wei

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Is water nodig op de wei?

Ja, altijd
103 (87%)
Nee, nooit
Geen stemmen
Niet als ze maximaal 3 of 4 uur op de wei staan.
15 (12%)
Alleen als het heel heet is.
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 118


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 11:04

Water is levensbehoefte nummer 1.........er is niks belangrijker voor een paard ( en elk ander levend wezen) dan water.

Toch heb ik keuze 3 ingevuld. Ik denk dat als een paard niet al te lang op het land staat dat het dan best kan......zelf heb je ook immers wel eens een paar uur niet te drinken. Wel bedenken bij jezelf dat in deze temperaturen meer drinkwater nodig is en wellicht ook die paar uurtjes op de wei.........

Fasel...Het is duidelijk dat jouw paard dus meer water nodig heeft. Niks is beter voor de nieren dan water.



KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 11:12

precies Fasel, wij kunnen het zelf uitmaken wel of niet te drinken.... maar wij beslissen ook voor de paarden.......

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 11:38

Romkabouter"]
[quote="loekje schreef:
Een paard moet altijd water tot zijn beschikking hebben. Ook al gaat hij maar 2 uur de wei op.

Stel: Je paard gaat maar 2 uur de wei in, maar heeft toevallig, omdat hij op stal nog geen dorst had, al een paar uur niet gedronken. Dan kan hij na 2 uur toch erg dorstig van het land komen... Verward

Ehm, dat zei ik ook al min of meer Haha!
[/quote]

euh ik toch ook Cool


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, Dries1990, fnpetter1990, mooney, Stef_Diva, Trendiction en 88 bezoekers