Zou dit kunnen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardenmeid
Berichten: 53
Geregistreerd: 29-03-03

Zou dit kunnen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 16:35

Mijn pony staat in het weiland....Toen ik hem net kreeg stond hij bij 3 koeien en was hij de hele tijd bij ze, hij liep de hele tijd achter ze aan maar later ging die op ze jagen Verward en toen kreeg hij een eige stukje land, maar nu gaan deze koeien weg en komen er nieuwe kalfjes dus we hopen dat hij nu bij hun weer in het land kan en niet er op gaat jagen, als hij dat wel zou doen hoe zouden we hem dit kunnen afleren?
we hebben toen hij erop ging jagen hem best een tijdje er nog bij laten staan maar hij joeg ze op het laatst gewoon bijna door het schrikdraad Scheve mond

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 16:40

Denk niet dat je dit af kan leren, maar rent hij dan heel de dag achter ze aan, of alleen als ze in de buurt komen?

paardenmeid
Berichten: 53
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 17:47

denz schreef:
Denk niet dat je dit af kan leren, maar rent hij dan heel de dag achter ze aan, of alleen als ze in de buurt komen?

nou voornamelijk de hele dag, wild door het land sjezen enz en achter hun aan, maar eerst stonden ze in 2 landen, ze konden ook bij elkaar maar mijn pony stond vaak aan de ene kant en de koeien aan de andere kant, toen later mochten ze nog maar op 1 land omdat het gras moest groeien en toen ging die dat doen