Mini shetlander spullen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

Mini shetlander spullen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 23:48

Hey,
Ik heb dus sinds december een mini shetlandertje, en als er me iets is opgevallen, dan is het wel dat er voor zulke kleine pony's weinig te verkrijgen is

Ik heb een tuig en wat een moeite ik daar voor heb moete doen op een passend tuig te krijgen. Verder heb ik een hoofdstelletje, na lang zoeken, en er was overigens niet eens veel keus.
Vervolgens heb ik nog een dekentje op maat laten maken, simpel weg omdat er bij mij in de buurt in geen enkele ruitersport zaak dekentjes voor zulke kleine paardjes te verkrijgen zijn.

Mijn vraag is of er winkels in nederland zijn die spullen verkopen, speciaal voor kleine pony's, en wat voor spullen er uberhaupt te verkrijgen zijn vor zulke kleine ponytjes

Groetjes maartje en Omar

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 23:57

Voor mijn mini shet (86 cm) had ik een mini zomerdeken met een bovenlengte van 70 en een onderlengte van 90, een mini hoofdstel, mini halstertjes, en ik had een mentuigje.
Ik weet dat er ook nog mini-peesbeschermers verkocht werden. Een mini shabrakje had ik ook trouwens.

Mijn deken en halsters had ik bij www.mr-ed.nl en mijn hoofdstel en shabrak bij hyporama rotterdam.

Maar het is wel heel moeilijk aan spullen te komen, wat dat betreft heb ik het met veerle stukken makkelijker Lachen

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 00:02

Daro hippique, zit vlak bij mij. Laat spulletjes overkomen uit amerika. Voor het adres en telnr moet je me maar pb'en

Karina

Berichten: 1438
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 01:13

9 augustus is er weer keuring van het NMPRS, vaak kun je daar veel leuke spulletjes kopen.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 13:28


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 13:44


Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 21:27

Bedankt voor jullie reacties OK dan!
Maar hebben jullie ook enig idee wat voor spullen er allemaal voor die kleine shetjes zijn.

Zijn er bv. ook longersingeltjes of uhhhh.... peesbeschermertjes ofzo

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:45

Longeersingeltjes en peesbeschermertjes zijn er iig wel, ik heb een longeersingel en peesbeschermers heb ik ook zien staan. Pijpkousen heb je ook, die ga ik bestellen.

Armani

Berichten: 19
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 10:44

Mijn vriendin verkoopt ook spulletjes voor minipaardjes en shetlanders. Ze verkoopt o.a. dekens, halsters, hoofdstelletjes, beenbeschermers, transportbeschermers, longeersingels, en nog veel meer.

We staan met de "winkel"op 9 augustus 2003 op de merriekeuring van het NMPRS in Bunschoten.

Je kunt haar ook bellen om spullen te bestellen, voor haar telefoonnummer moet je me maar even pb'en.

Armani

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 12:46