hoeven tekort gekapt :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

hoeven tekort gekapt :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 10:33

hoi,
de hoefsmid is eergistern geweest bij mijn pony,en ik wou het nog eens met hem proberen,mijn pony begon steeds platter te staan viel me wel op,en hij ja dat ben ik eruit aan het werken,goed ik geloofde hem dus want zoveel verstand heb ik niet van of ze nou te plat of recht staan Haha!
maar ik draaide me gistern om nadat die klaar was,en ik kon wel achter over vallen,harstikke kort en nog even plat Boos! Huilen
als gevolg dat madam dus gistern op het harde harstikke kreupel en stijf loopt,zelfs in de bak met zand loopt ze niet soepel,niet meer kreupel maar gewoon niet soepel Ach gut
ze zeiden op stal dat dat komt omdat ze nou als het ware op haar straal loopt,kun je dus voorstellen hoe kort enzo het is? Scheve mond
maar wat kan ik hier nou het beste mee doen?
andere hoefsmid pak ik sowieso al,maar ik heb de benen gistern gekoeld en koelingsgel erop gedaan,of heeft dat geen zin?
en moet ze juist wel of geen beweging?

groetjes een zielige mickey Vriendjes zijn?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 12:42

ja oke,maar ik vind het niet kunnen,ten eerste je paard zo plat kappen en dan nog eens zo kort dat ze kreupel loopt en stijf is en last van de knieen heeft,nee dat pik ik niet Boos!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 15:20

vaak genoeg,maar ze werd steeds platter (vertelde me nou opeens iedereen)
kijk ik heb er niet zo heel veel kijken op,ik zag het wel een beetje maar ik dacht omdat hij dat dus ook zei dat die het rechter ging zetten.
ik laat hem vaak genoeg komen,maar ze staat dus nou helemaal plat,zo erg is het nog niet geweest,en dat hij haar nou ook zo idioot kort heeft gekapt,zodat ze me helemaal kreupel en stijf loopt dat vind ik echt alles slaan.
bij ons zijn nog 3 andere op stal die hem ook hadden,hun paarden hadden erna ook las van de knieeen en hij had er twee te stijl gekapt.
dus ik heb het gezien met hem.
gistern stonden echt een paar met open mond te kijken hoe hij gakapt heeft en hoe ze staat.
maar heeft iemand tips wat ik nou moet/kan doen?
moet ze nou wel beweging of niet?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 15:36

ja,mischien reageerde ik wat te fel Haha!
maar ik ben er best kwaad om,ik zei het nog duidelijk voordat die begon Boos!
maar goed,ze heeft ijzers,maar zelfs met ijzers eronder,dus zoals ze het nou heeft raakt haar straal de grond,dus kun je begrijpen hoe ze vermeubeld is :/
ze worden s'morgens naar de wei gebracht en zij staat sowieso niet in de grote groep maar met een paardje alleen,dus dan kan ze ook zelf bewegen als ze dat wilt enzo.
want ze zal nou ook wel last van de pezen hebben,want ze hefet ook last van de knieeen,wat ik ook beetje raar vind,en dus zit ik de benen maar af te spuiten en in te smeren met spul voor de spieren.
en zet ik haar maar op stal (met veel stro Haha!)
zal ik straks anders even stappen met haar in de bak?zou dat goed zijn?
maar van de stal naar de bak is over kiezels,en daar komt ze haast niet vooruit van de pijn Verdrietig

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 15:54

oke,harstikke bedankt! Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 16:34

ik had je er net voor een pb gestuurt feetje Haha!
en ja carola zoals ik al een paar keer schreef,ik laat nou ook een andere komen Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 16:35

mijndario,dat heeft hij bij mijn pony ook precies gedaan,dat de hoefballen nou zoiets de grond raken,maar nou heb ik de klachten van kreupel,stifj in de knieeen en alles ook nog eens erbij wat ik echt niet vind kunnen.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers