Wie is er naar centralekeuring Ermelo geweest vand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 09:31

obsession schreef:
Ik weet dat nummer 1 en nummer 2 allebei van Krack C waren , nummer 3 was de Jazz van Cora Arends en nummer 4 en nummer 5 waren Metall's


He, ik ben gisteren ook geweest met mijn moeder samen.
Heb volgens mij ook nog Tyrza en Lovely gezien.
Echt wel goed van Cora, derde met de Jazz x Balzflug.

De uitslag van de 5 jarigen was:
1 Arjen Theeuwissen paard weet ik niet meer.
2 Caritas x Zirkoon
3 L van Lieren Jazz x Ferro
4 ?
5 Thamar Zweistra Rubiquil

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 09:47

Lovely"]
[quote="essie79 schreef:
Heb volgens mij ook nog Tyrza en Lovely gezien.


Dat klopt inderdaad, ik liep daar ook rond. Het was een beetje jammer dat het een beetje van dat miezerige weer was Verdrietig . Als het nou mooier was geweest, dan was ik nog wat langer blijven hangen bij de keuring.

Het paard van Arjan T was de Gribaldi x Zebulon, grote vos en hij luistert naar de naam Rivaldi.
[/quote]

Toen ik je zag wist ik niet meer precies wie je was, maar later ging me een lampje branden.
Ik stond met mijn moeder naast die heg waar je de ring ik kan onder een blauwe paraplu en volgens stond je even achter ons.
Mijn moeder pookte je nog haast met die paraplu Haha!

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 10:09

Lovely"]
[quote="essie79 schreef:
Toen ik je zag wist ik niet meer precies wie je was, maar later ging me een lampje branden.
Ik stond met mijn moeder naast die heg waar je de ring ik kan onder een blauwe paraplu en volgens stond je even achter ons.
Mijn moeder pookte je nog haast met die paraplu Haha!


Aha, waren jullie dat Haha!.

Heb jij nog meegekregen waarom Laurens de ring uit is gegaan? Ik was namelijk meer naar de tweede ring aan het kijken en heb dus gemist wat er nou gebeurde met het paard van Laurens.
[/quote]

Hij zat in de losrijring een beetje naar beneden te kijken dus misschien niet helemaal zuiver?
Ik heb het in de ring in elk geval niet gezien, maar ik zat ook naar de andere ring te kijken.
Vond wel dat er veel uitvallers waren. Later zag ik nog een Montechristo met een amazone erop, die ook kreupel was aan rechtsachter.
Wat vond jullie van de uitslagen?

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 15:14

Tyrza schreef:
Heb alleen de vijfjarigen gezien. Tja, ben niet technisch aangelegd wat betreft bouw, maar ik vond die van Thamar wel erg leuk! Eerlijk gezegd sprak die van Arjen me niet echt aan...

Die ene Gribaldi x Doruto, dat was een leuke joh! Dat kleine vosje met die leuke meid erop... Knipoog


Die van Thamar had idd zat beweging maar vond de rug een beetje lang.
En eerlijk gezegd sprak mij die van Arjen ook niet echt, wel een mooie kadans, maar geen gangen die mij echt aanspraken.
Vond het te traag ofzo. Was eigenlijk ook niet echt onder de indruk van de ruiter eigenlijk. Was wel onder de indruk van de rijkwaliteiten van Edward Gal. Die man kan echt goed rijden.
Ik heb jou dus ook zien rijden. Echt een leuk koppie zit erop zeg!
Als je achteraf dus naar de uitslagen kijkt zoeken ze dus iets heel anders.
Hele grote massale paarden, en anders moet je er een hebben die super kan bewegen zodat hij het daar mee kan goedmaken.
Wel veel uitvallers vond ik. En bij de 4 jarigen heb ik een paar paarden zien lopen.. Ik dacht bij mezelf: OK, dit moet wel echt voor de lol zijn, want je moet toch zelf wel zien dat dit echt geen dressuurpaard is.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 16:09

Samsam"]
[quote="essie79 schreef:
En bij de 4 jarigen heb ik een paar paarden zien lopen.. Ik dacht bij mezelf: OK, dit moet wel echt voor de lol zijn, want je moet toch zelf wel zien dat dit echt geen dressuurpaard is.


Getsederrie, das mijn enige angst, dat mensen dat denken!!
[/quote]

Oh nee, daar hoef jij dus echt niet bang voor te zijn.
Je kan niet alles zien aan foto's maar daar sta jij zeker niet voor l*l.
Er zat een vos bij die verschrikkelijk op de kop liep, grote knik voor de schoft, grof beenwerk met een dakvormig kruis en ook nog eens lelijk ingevlochten. Meisje had een grote cap op met zo'n wit haarnetje met witte strik ook volgens mij. Echt Bloos om je te schamen.
(hoop niet dat ik je voor je hoofd stoot, omdat je ook van plan was om zo'n witte strik in te doen Party!! )
De meeste ruiters hadden een hoedje op, stond eigenlijk wel chique vond ik. Heb je een hoedje?

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 16:12

PS ik zou eigenlijk ook wel mee willen doen, maar ik heb een NRPS paard.
Je mag wel gewoon mee doen, maar ik vraag me af of je dan voor de jury niet compleet voor spek en bonen rijd omdat het geen KWPN'er is.
En ik denk dat mijn type paard hen dus helemaal niet aanstaat, ook gezien uitslagen van gisteren. Maar het lijkt me wel gaaf.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 16:22

Sjuimpje schreef:
Er zijn al enkele geplaatsen voor de halve finale welke niet bij het KWPN staan ingeschreven...

De trend is wel dat ze paarden waarderen die groot zijn en veel front hebben.


Nou dat verbaast me eerlijk gezegd. Valt me goed mee.
Ik bedoel; het zijn toch niet voor niets KWPN paardendagen, ook al mogen andere stamboeken meedoen.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 16:42

Ja, ik weet dat ik wel mee mag doen, maar ik had verwacht dat ze het van het KWPN het niet echt waarderen als er aantal NRPS paarden zouden meelopen op de KWPN paardendagen. Wat ik niet geheel onterecht vind hoewel bijv. mijn paard v Whinny Jackson van Wolfgang is en in de moederlijn zit nog Doruto/Amor geloof ik.

Maar dat blijkt dus in de praktijk mee te vallen als er wat niet KWPN'ers in de halve finale zitten.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 16:45

Sam, kun je geen hoedje lenen? Staat wel chique hoor.
Kon je nog eens ongegeneerd een hoedje dragen, zonder het gevoel 'overdressed' te zijn.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 17:04

Lovely schreef:
Volgens het boekje reed Thamar Zweistra maar 1 vijfjarige, Roumanda (Rubiquil x Matador II).


Ja dat weet ik, heb ik per ongeluk vermeld dat dat niet zo was dan?


Ja SAMSAM daarom moet je hem ook lenen! Haha!

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 136 bezoekers