Christelijk en toch rijden????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 12:23

waarom zouden christenen of mensen van welk geloof dan ook iets tegen paardrijden hebben? Jullie beginnen allemaal over paardrijden op zondag maar dat was niet de oorspronkelijke vraag. Ik weet eigenlijk ook niet of die nu een serieuze vraag was of een grap.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 15:06

Net wat Zamantha zegt, 17 kinderen fokken in 1 gezin gaat te ver. Dat is nu duidelijk een teken dat een dergelijke manier van uitoefenen van een geloof (niet het geloof zelf) niet meer van deze tijd is. Mensen zijn intolerant geworden t.o.v. elkaar omdat ze op elkaars lip moeten leven, dit land is overbevolkt. daarom is 17 kinderen krijgen in deze tijd asociaal en onbedachtzaam. er zal ook nooit iemand het in zijn hoofd halen om het paardrijden op zondag mij te ontzeggen. Ik moet werken door de week, dus dan gaat het alleen 's avonds, maar op zondag wil ik een mooie bosrit maken omdat ik dan pas de kans krijg daarvoor! Ik ben ook eigenlijk geen christen (hoewel katholiek opgevoed, op lagere school verhalen uit de bijbel etc.) want ik wil leven op mijn manier en niet alsmaar geven geven en geven. Dus inderdaad, geld spenderen aan mijn hobby, mijn dieren en niet aan arme mensen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eske_B, fokfanaat, GGFJ, Glossy2009, Suliko, xHaithi en 131 bezoekers