Dringende vraag over paardenpaspoort!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkigioa

Berichten: 2496
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Lisse

Dringende vraag over paardenpaspoort!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 13:46

Ik heb dit topic ook al bij "wedstrijden" staan. Aangezien ik niet echt weet waar dit onderwerp thuishoort zet ik hem ook hier maar even bij:
Ik wil binnenkort een startkaart aanvragen. Volgende week wordt mijn pony dan ook gechipt, dit kost 30 euro. Het aanvragen van een startkaart kost 26 euro. Nu las ik op de site van de KNHS dat het aanvragen van een paspoort rond de 200 euro kost. Weet iemand hier meer van?
Ik ging er namelijk vanuit wanneer mijn pony gechipt is en ik mijn startkaart aanvraag het paspoort er automatisch bij krijg. 200 euro lijkt mij ook wel heel erg veel!! Ik heb de KNHS al eens telefonisch benaderd en zij hebben mij toendertijd niks over deze kosten vermeld. Misschien dat ik het verkeerd gelezen/begrepen heb op de site Blond (Ik hoop het!) Dus als iemand mij hier iets over kan vertellen..graag!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:13

Ik zou eens op de site van de nrps kijken als ik jou was.... ik moet binnenkort ook een paspoort aanvragen en heb daarover gebeld naar hun. De kosten waren ongeveer 45 euro, welliswaar moet je gelijk lid worden. (zitten ook kosten aan verbonden)
Kijk maar : www.nrps.nl
Als het niet duidelijk is kan je ook bellen, ze geven je direct antwoord op al je vragen. (moet geloof ik wel voor 12.00 uur bellen, maar dat staat op de site).
Succes Tineke

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:20