Kosten nieuwe trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Kosten nieuwe trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 23:09

Ik heb al gezien dat er verschillende topics zijn geweest over trailers en de (kleine) verschillen tussen een nieuwe en tweedehands. Nu ben ik nog niet echt op zoek en heb dus nog geen folders in huis gehaald, maar ik ben wel benieuwd hoeveel geld ik uit moet trekken voor een nieuwe trailer.

Mijn wensen zouden zijn: veilig, betrouwbaar, eenvoudig, tweepaards. Eigenlijk zoek ik dus naar een trailer zonder toeters of bellen, waar ik de komende 10 jaar veilig de buurt mee onveilig kan maken.

Wie heeft er tips, adressen of sites voor me? Als iemand een heel goede tweedehands te koop heeft, hoor ik het ook graag!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Re: Kosten nieuwe trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 09:59

Marijn4045 schreef:
Ik heb al gezien dat er verschillende topics zijn geweest over trailers en de (kleine) verschillen tussen een nieuwe en tweedehands. Nu ben ik nog niet echt op zoek en heb dus nog geen folders in huis gehaald, maar ik ben wel benieuwd hoeveel geld ik uit moet trekken voor een nieuwe trailer.

Mijn wensen zouden zijn: veilig, betrouwbaar, eenvoudig, tweepaards. Eigenlijk zoek ik dus naar een trailer zonder toeters of bellen, waar ik de komende 10 jaar veilig de buurt mee onveilig kan maken.

Wie heeft er tips, adressen of sites voor me? Als iemand een heel goede tweedehands te koop heeft, hoor ik het ook graag!


als je op [ITP] Imker onder de VROUW!!!!! kijkt, zie je mijn Atec Starline Diamond. Een 2-paardstrailer, voorzien van:
Autom. oprolzeiltje, reservewiel, doorschijnend rubber tussenschot, rubber anti-slip gietvloer, opstapje, extra stangen om als enkelpaards te rijden en een goedgekeurd slot.

Hier heb ik in januari 2003 iets van 4500 euro voor betaald bij Peeters in Heesch. Van Hooff is dus echt 400 euro duurder met dezelfde trailer....

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 10:32

De trailers van Heja zijn ook erg fijn, degelijk en niet super luxe.Ik weet zo niet precies hou duur ze zijn, ik heb ook een 2-paards met een zadelkamer, dat is wel erg handig.Maar het kost wel een stukkie meer.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 10:51

Ik ben zelf erg gecharmeerd van Hotra trailers. Ik heb zelf een 1,75 Hotra Elegance, maar ze hebben ook 2 paards trailers. www.bktrailers.nl komt die van mij vandaan.
Ben toen ook bij Heja geweest en daar was ik voor een vergelijkbare trailer toch wel een flink stukje duurder uit. Zijn overigens wel fijne trailers hoor, heb er altijd dankbaar eentje geleend Haha!

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 13:52

Wij krijgen binnenkort een nieuwe Bockman duo *LOL* ,
tweepaards trailer, met veiligheidsstangen, rubbere vloer ed, maar wel simpel...
Bij Sta-rho ( in Rhoon Z-Holland) betalen we daarvoor 5000 euro.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 14:18

ik heb in maart een nieuwe Atec starline diamond gekocht en heb gemerkt dat als je jezelf goed voorbereid (internet uitpluizen, prijzen navragen en vergelijken etc.) je heeeel veel van de prijs kunt afdingen!! Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 20:08

Wij hebben een Ifor Williams, een ideale sterke trailer.
Wij hebben hem bij Jozua in Harderwijk gekocht, hij is dealre van verschillende merken en heeft meestal ook een aardige voorraad goede 2e handse staan.
http://www.jozua-aanhangwagens.nl

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 20:27

Ik heb een paar jaar geleden een nieuwe Bockmann Duo gekocht.
Sterk, betrouwbaar, een van de meest stabiele trailers, en extra groot.
Hij is van hout (ik heb het niet zo op kunststof).

Wij hebben er meteen een speciale, waterdichte antislip bodem in laten leggen.
We hebben hem nu 5 of 6 jaar, en hij ziet er nog super uit! Hij bevalt echt geweldig goed, en ligt erg stabiel achter de auto (dat vind ik heel belangrijk).

Toen koste ie net over de 10 000 gulden, incl. die speciale bodem + 2 zadelsteunen + slot.

Ifor Williams is ook een erg fijn merk.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 21:46

Wij hebben een tweepaards Brenderup met zadelkamer.
Indertijd heeft ie 18.000 gulden gekost, waarschijnlijk zijn ze nu nog een stukje duurder.
Er is trouwens ook een tweepaards Brenderup zonder zadelkamer, zullen waarschijnlijk wel wat goedkoper zijn.
't Zijn best prijzige trailers, maar de kwaliteit is er ook naar, echt super !

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 22:01

ik zag laatst op marktplaats dat je ook nieuwe trailers kan leasen voor iets van € 80,- per maand (twee paards), dat is dan wel voor een langere periode, maar misschien is het het overwegen waard.... gewoon zoeken via marktplaats bij trailers ed...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 00:50

In de BIT staat iedere keer een advertentie waar je er 1 kan leasen voor 49 Euro per maand, ben best benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.