Voor het eerst weer buiten rijden: Tips?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Voor het eerst weer buiten rijden: Tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 17:00

Sinds 6 maanden heb ik dressuurles. Voorheen (3,5 jaar lang) reed ik ongeveer 2 keer per maand recreatief buitenritten op manege-paarden op Texel of het paard van een vriendin. Ik heb nu al bijna 2 jaar niet meer buiten gereden...
Zondag ga ik dus voor het eerst naar buiten op misschien mijn nieuwe verzorgpaard voor een 'proefritje' zeg maar. Het is een halflinger en nog vrij jong, vierjaar dus erg sterk en nog lekker ondeugend:P! Ik moet zeggen dat ik hem toch wel een beetje knijp nu. Als jullie nog goed tips hebben hoor ik het graag! En vooral blijven zitten heb ik al gehad hihi Haha!
Dankjewel, groetjes Judith Party!!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*



Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 17:59

ik ga met de eigenaresse van het paardje samen om te kijken hoe het gaat. Ik ben gelukkig dus niet alleen Rolleyes
Waarschijnlijk gaan we ook wel een stukkie draven en in galop want ze wil toch even kijken of het paardje en ik elkaar liggen.
Ik hoop echt dat het goed gaat want anders denkt zij ook van nou nee, jij mag hem niet verzorgen/recratief rijden, en het lijkt me juist zo leuk Lachen
Ben voor het eerst sinds tijden weer echt een beetje zenuwwappig om te gaan rijden Verward .
Judith Party!!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 22:42

Iemand nog een goede tip??

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 23:09

Bedankt allemaal, en mocht het niet goed gaan dan lezen jullie dat vanzelf op verslag van de dag hihi Blauw oog
Groetjes Judith Haha!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 14:42

Heb nog een goede tip gehad en die ga ik ook maar opvolgen:
Zaterdag op Texel bij de manege een bosrit met instructrice maken, samen met een vriendin van me, ben ik in iedergeval weer een beetje gewend!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, Glossy2009, mabellean, posje en 115 bezoekers