Strandrit op Ameland???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Welk strandrit bedrijf vinden jullie het best(geschikst)?

Rijstal de Blinkert (Ballum)
11 (57%)
K.P. de Boer (Hollum)
1 (5%)
Rijstal Le Cheval (Ballum)
4 (21%)
Manege 't Jutterspad (Nes)
3 (15%)

Totaal aantal stemmen: 19


RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Strandrit op Ameland???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 10:45

Wij gaan deze zomervakantie een dagje naar Ameland en het is de bedoeling dat ik en mijn moeders vriend gaan rijden. Mijn moeders vriend kan niet echt paardrijden maar wat rond stappen en draven wel. Zelf dachten we aan rijstal Le Cheval in Ballum. Weten jullie wat meer over deze stal? Kan ik alleen met mijn moeders vriend gaan rijden of moeten we met een groep+begeleider? Hoe duur ong? Staan er alleen shetten of wat voor soort pony's? Weet iemand van jullie misschien ook of ze een internetsite hebben???

Alvast bedankt!


RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 12:38

Niemand eens een keer op Ameland geweest???

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 09:11

We gaan zometeen De Blinkert en Le Cheval even bellen voor wat meer informatie....Bedankt!!!


RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 12:04

Weten jullie misschien ook of er op 1 van die bedrijven ook Tinkers lopen?
Of in iedergeval koudbloeden?
Lijkt me zo stoer om met een Tink over het strand te rijden!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 15:22

Karin schreef:
Bij de Blinkert heb ik vorig jaar een strandrit gemaakt op een Tinker (overigens de eerste keer dat ik op een Tinker reed!). Hartstikke leuk beestje, kon alleen de ritten niet zo goed aan, had veel moeite met het zware zand en de warmte. Le Cheval heeft Fjorden en Haflingers, zie ook de foto in mijn profiel.

Nella Dorien zit toch in Hollum zelf, naast het reddingbootmuseum?


Hoe duur was het bij de Blinkert ong???
En kan je bij de Blinkert ook een wat rustig ritje maken?...Mijn moeders vriend weet wel hoe die moet sturen en zal echt wel blijven zitten in draf maar hij in rengalop over het strand? De enigste keer dat hij op een pony zat was op een shet in Slagharen Haha!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 08:50

Aifa schreef:
De 2uurs rit vertrekt alleen sochtends om 9uur, en is alleen voor gevorderden, hierbij zit een pittige galop *LOL*


Zow vroeg zijn wij er nog echt niet en mijn moeders vriend is het toppunt van een beginner dus Haha! Een galopje vind ik geen problemo maar laatst met een buitenrit pakte de Fjord waar ik op zat het bit tussen de kiezen en die is me toch gaan crossen...En een aantal flink hoge bokken. Hij haalde de begeleider in en ik kon hem niet stoppen. Daarom ben ik dus wat bang geworden om een echte goede galop buiten te maken. Maar we doen hoogstwaarschijnlijk toch de beginnersrit van 1 uur dus het valt hopelijk wat mee...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Noor17 en 41 bezoekers