Vakantie met paarden aan de kust, waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkigioa

Berichten: 2496
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Lisse

Vakantie met paarden aan de kust, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 10:16

Ik wil met mijn vriendin en onze 2 paarden een midweek op vakantie aan de kust. Wie weet een leuke herberg/camping/boerderij waar plek is voor paarden? Ben benieuwd, groetjes

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 10:21

Bij manege Poelenburgh, daar kan je je paard stallen en hebben ze ook accomodatie waar jullie kunnen slapen. Het zit naast het bos en een half uurtje rijden van het strand. Ze hebben een website www.poelenburgh.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 10:25

Wij gaan een weekje naar Ameland en nemen Händell mee.
Zelf gaan we in de sta-caravan van een collega en Händell gaat naar een particulier die daar tegenover woont.
Jantina kan je ook wel helpen aan adressen op Ameland, zij werkt daar bij de VVV.

Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 21:59

Hoi, in de Bit stond regelmatig een advertentie. Deze mensen verhuren een bungalow met een of 2 stallen en een paddock/weitje (geloof ik). Het is in Noordwijk aan Zee. Het ligt aan het strand, waar je ook altijd mag rijden. Het is van een particulier, tel.: 0252-377301
Misschien is het iets?

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 22:58

Als je een tent of een caravan hebt, kun je ook bij mijn stal terecht, het is tussen Grote Keeten en Julianadorp.
Ik sta er zelf nu vanaf februari, maar zoals vanavond: Ik had echt een vakantiegevoel over me, toen ik haar uit het land ging halen, met rijden en met wegbrengen. Het is een mini-camping met stalling en weidegang voor vakantiepaarden en een gewone pensionstalling, vlak aan het strand. Het is dus niet van mijzelf, maar ik sta er in de kost. Als je meer wilt weten kan dat via Pb.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:07

Tamoor schreef:
Hoi, in de Bit stond regelmatig een advertentie. Deze mensen verhuren een bungalow met een of 2 stallen en een paddock/weitje (geloof ik). Het is in Noordwijk aan Zee. Het ligt aan het strand, waar je ook altijd mag rijden. Het is van een particulier, tel.: 0252-377301
Misschien is het iets?


Daar ben ik een paar jaar geleden geweest.
Toen de eigenaren van Skippy hier nog woonden namen ze haar daar mee naartoe op vakantie, ben er toen een dagje geweest. Echt super! Kan het je echt aanraden, is alleen wel handig als je paard verkeersmak is, want je moet wel een redelijk drukke weg over!
Verder heb je leuke stallen, mooi weitje, je zit echt HEEL dicht bij de duinen... Eerst een klein bosje door *zonder horzels!! Knipoog* dan kom je in de duinen en kom je op een strand terecht Lachen
Heel leuk daar! Echt waar!

nikkigioa

Berichten: 2496
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 22:52

Dank jullie wel. Toevallig woon ik in de buurt van Noordwijk, als ze nog plek hebben zou dat handig zijn. Scheelt weer een rit met de trailer. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar Zeeland. Ik hoorde dat Walcheren een zeer paard-vriendelijk gedeelte van Nederland is. Kent iemand daar toevallig een leuk adres?