Weekendje weg?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Weekendje weg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 16:40

Omdat ik vorige maand al een midweek op vakantie ben geweest, en ik 1 september de sleutel van mijn nieuwe woning krijg, ga ik deze zomer niet meer op vakantie.
Maar met dit mooie weer en de grote vakantie uittocht begint het toch een beetje te kriebelen Haha! .
Weet iemand nog een leuk adres, waar ik toch nog even een weekendje vakantie kan vieren? In Nederland en uiteraard met paarden. Ik heb geen eigen paard.
Het maakt niet uit of het op een camping of in een hotel/pension/ B&b is, als het maar een beetje betaalbaar is. Ik hoef ook absoluut geen hele dagen op een paard te zitten.
Ik heb ook al in de gidsen van o.a. time out en trailfinders gekeken, maar heb daar niet iets in gevonden wat me heel erg aanspreekt. Veel van de bedrijven waar ik op de website gekeken heb, zaten nu de hele zomer in de ponykampen en organiseerden daarom geen weekendjes. Wie weet iets. Alle ideeen zijn welkom.

Ook een adres voor een leuke strandrit niet te ver bij mij vandaan, is ook zeer welkom.
Laatst bijgewerkt door Marsu op 13-07-03 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:13

Wat dacht je van de drunense duinen, manega van Loon dat is erg leuk!
Je neemt zelf een hotelkamer op de manege en de paarden staan op stal.
Heerlijke tochten maken door de bossen en over de zandverstuiving...
Manege van Loon zit in Loon op zand vlakbij kaatsheuvel.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:19

Hoeve 't Wed, te Wapse, Drenthe, De Alberthoeve Wateren (Drenthe) In Vledder zijn ook een paar plaatsen waar je je paard mee kan nemen. Op internet is best veel te vinden!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 14:37

joyce B schreef:
Hoeve 't Wed, te Wapse, Drenthe, De Alberthoeve Wateren (Drenthe) In Vledder zijn ook een paar plaatsen waar je je paard mee kan nemen. Op internet is best veel te vinden!


Eeeh ze heeft geen eigen paard dus is de Alberthoeve in wateren al geen optie meer Verward
Die verhuren namelijk geen paarden meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 14:52

Veluwe Ranch in Hoenderloo, buitenritten zijn wel onder begeleiding...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 15:07

Ik zat zelf te denken om een keer een weekendje naar Tinker Cottage O'Britain te gaan. Ze adverteren ook op marktplaats. Ze hebben een b&b, dat kost 45 euro voor een weekend. Verder kun je daar rijden voor 10 euro per uur.

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 16:17

Hoi ik weet ook nog een erg leuk adres!

Manege smit in pesse! Die houden in het weekend vaak trektochten. Je rijd dan 5 uur per dag op een uitgekozen paard door jou. Je komt vrijdag avond aan, en hebt een proefles, en je slaapt er. Volgende dag ga je naar een andere plek waar je overnacht.....in wapse volgens mij:S En de volgende dag ga je terug via een andere route! Het is ontzettend leuk!

Proefles moet je wel keer doen, want eerste keer 5 uur lang rijden,pffff je komt je bed niet meer uit whaha! zo vast:D

Ze hebben ook wel een site. Moet je ff met een link proberen op te zoeken als het je leuk lijkt:)!

De paarden en pony's zijn super mak!

Groetjes BounceBabe