Wedstrijd starten of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkigioa

Berichten: 2496
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Lisse

Wedstrijd starten of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 18:57

Ik zit te twijfelen of ik met mijn haflinger officieel zal starten in de wedstrijden. Wanneer hij zin heeft loopt hij goed, ik heb nu 2 wedstrijden zonder startkaart gereden. De eerste keer ging goed en hadden we een winstpunt, de 2de keer had meneer geen zin en haalden we 153 punten Komende tijd heb ik weer een aantal wedstrijden. Nu is het idee ontstaan om met startkaart te starten aangezien ik dan nog iets aan de evt. winstpunten heb. Ik heb de aanvraag al liggen en de afspraak voor het chippen is al gemaakt. Maar nu het moment daar is twijfel ik toch een beetje. Het is zo'n afgang als meneer weer eens geen zin heeft! Tja, de onzekerheid slaat toe mensjes! Hij is nu anderhalf jaar onder het zadel en ik weet dus opeens niet zo zeker meer of hij al "klaar" genoeg is. Wie heeft hier ervaring mee, hoever zijn jullie pony's voordat jullie offcieel starten? Ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 19:00

lekker starten
wat kan jou het bommen al haal je weinig punten
Dat heeft iedereen wel eens, want je werkt nog altijd met paarden ipv machines

Je doet er allebei veel ervaring op
en natuurlijk rij je voor een goede proef, maar toch ook wel voor de lol neem ik aan ?

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 19:56

ik zou ook gewoon starten en als je haflinger een keer geen zin heeft dan heb je pech, als hij wel zin heeft dan kan je wel punten halen en misschien gaat het ook wel over dat hij soms geen zin heeft!!

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 16:56

gewoon starten je zult toch ervaring op moeten doen dat gaat niet vanzelf, dan zit het maar een keertje tegen dat maakt niet uit ik heb anderhalf jaar in de B gezeten en bij 5 wp overgegaan en toen ging het voort goed

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 16:58

als ik jou was zou ik lekker starten

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 17:33

Daar zat ik zelfs nu al over te na te denken, geinig om dan zo'n topic tegen te komen van iemand met ook een haf.
Voorlopig zijn Par en ik nog niet zo ver, zij is pas een maand onder het zadel.

Maar ik kan me helemaal voorstellen dat je twijfelt.
Ik heb ook zoiets van als ze dat nou flikt op een wedstrijd, dan sta ik toch mooi voor jan banketstaaf.

Maar het blijft zo dat je toch echt eerst ervaring op moet doen voordat het allemaal zijn gangetje gaat en zelfs dan kan het nog weleens een kere fout gaan.

Dus gewoon doen hoor, over anderhalf jaar mag je mij uitlachen als het mis gaat Haha!

nikkigioa

Berichten: 2496
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 21:24

Dank jullie wel allemaal voor de adviezen. Ik denk dat ik gewoon ga starten. Als het mis gaat merk ik het vanzelf, had ik maar geen eigenwijze haflinger moeten nemen Lachen haha! Nee hoor, zijn buien siert hem en getuigen van karakter, alleen bij het maken van dit soort keuzen is het er wel de oorzaak van dat de onzekerheid toeslaat. Dus als jullie binnenkort een meisje op een haflinger in de ring zien die geen zin heeft om te galloperen of tegen het schot aan botst....it's me.....

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:16

dan moet ik wel ver reizen om jou tegen te komen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:18

ligt er ook aan,waarvoor wil je starten?
voor de fun,of voor verder te komen?
maar ik zou gewoon starten,dan maak die die 6 minuten van die proef maar zin Haha!