Kan iemand me helpen?????K'heb 2 springvraagjes!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 19:03

hoi,

Over een paar weken heb ik een springwedstrijd en ik wou ff 2 dingen weten. Waarneer heb je nou een winstpunt bij het springen?Als je in de barrage komt, of zo???????En m'n 2e vraag is: Hoe hoog moet je springen met een d-pony????Ik spring in de B!

Nou ik hoop dat jullie deze vragen willen beantwoorden!!!!!!!!!Doeiiiiiii -xxx- Regina

_________________
Mara, Je bent de liefste pony van de wereld!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mara op 2001-09-02 19:18 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mara op 2001-09-02 19:52 ]</font>

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 19:08

bij mijn weten gaat het niet voor wat voor pony het is, ja oke een a ponytje springt niet over iets waar een d wel over kan, sommige springen wel hoog. HEt gaat er om welk niveau jij en de pony zitten vb, pony kan geen M jij wel dan doe je dus niet de M maar wat de pony kan, zijn jullie gelijk en doen jullie bijde B dan is het de B nieveua hoogte, weet alleen niet hoe hoog die dan is

groetjes Niki

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 19:17

Ik neem aan dat je in de Klasse B rijdt?
Dan moet je 80 cm springen met een D-pony. Elke klasse hoger komt er 10 cm bij op.
Dus in de L spring je 90 cm, in de M spring je 1 meter, enz. Het hoogste is de klasse ZZ, dan spring je 1.20m.

En wat betreft je eerste vraag (ja ik draai ze ff om Haha! ):
Je krijgt 2 winstpunten als je het parcours foutloos en binnen de tijd hebt gesprongen. (en een voldoende voor het aantal stijlpunten, dit is alleen in de klasse B)
Je krijgt 1 winstpunt als je maximaal 4 strafpunten hebt. Daarboven krijg je niks.

Het krijgen van winstpunten geldt alleen maar bij het KLASSIEKE parcours, dus niet bij andere parcoursen zoals 'progressief' of 'jacht'.

Succes met je wedstrijd!!!

toppers
Berichten: 5
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 20:24

hoi,
Volgens mij heb je als je helemaal foutloos ben 2 winstpunten en als je 1 balkje of 1 weigering hebt heb je er 1. Dus je mag maar 4 strafpunten maximaal hebben! En de B gaat niet op tijd maar op stijl in de barrage Lachen Verward