Pony kletsnat uit de wei gehaald.......?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 00:13

ik dacht meteen aan een koliek aanval, is er verder geen toezicht daar?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 12:36

pmarena schreef:
Rena heeft ook altijd HEEL erg last van vliegen....er zitten er dan echt 20 / 30 op dat koppie terwijl er bij de andere paarden niets of nauwelijks wat zit..


hoi Pmarena heb je al eens knoflook geprobeert, daar hebben vliegen een hekel aan.

Groetjes Chiqa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 20:47

en...heb je al knoflook door het voer geprobeert? Bij mij helpt t echt enorm!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 17:14

o lekker he een pasgemaaide brede berm...waren die maar overal op bestelling te krijgen ja ik kijk altijd een beetje uit bij wat hoger gras want je weet nooit waar die gaten en kuilen zitten ik heb ook zo'n struikelkont....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 19:50

pmarena schreef:
Toch te gek dat ik na bijna 2 jaar nu pas een echt lekker galopje heb kunnen pakken Scheve mond

Ik zou ook echt graag aan Endurance-ritten meedoen ,
moet toch geweldig zijn zo'n paardvriendelijk parcours


hee wat leuk! Lijk net of ik een stukje van mezelf lees, ben ook twee jaar met een knappe galop beziggeweest, ik ben een keer gevallen met galop, en sindsdien.....die angst zit er nog in maar als je ontspannen zit en een lekker zadel( heb ik nu) scheelt dat een heleboel, kan je je paardje lekker ondersteunen.

En die enduranceritten...lijkt me echt helemaal het einde en dan het liefst met een cowboy zadel zodat je lekker met kosrte broek rijden kan..zucht Dromen

rijdt je dat dan wel eens met je paard pmarena?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AndreaB, Dolce_pony, Flew en 134 bezoekers