Mensen die op de Zilfia's Hoeve in Houten rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

juval

Berichten: 13166
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 21:01

Willen jullie dan ook nog een keertje extra op Yalaton letten? en een extra knuffel van mij geven.
Hij is namelijk mijn oude paardje, die heb ik een half jaar geleden verkocht en hij staat daar nu dus ook. De laatste keer dat ik ging kijken viel me nogal tegen, maar dat kan natuurlijk een momentopname geweest zijn.


juval

Berichten: 13166
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:36

Sprintje schreef:
Das fijn om te horen


dat vind ik ook.
BEDANKT! Lachen

juval

Berichten: 13166
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:37

elly schreef:
ps
Ik vind als je je paard wegdoet moet je niet lopen zeuren over hoe een ander het doet
Mensen doen enorm hun best en jij loopt er als volwassen vrouw als een kind te zwetsen
Ik denk dat je niet besef dat je mensen veel verdriet doet

Die mensen staan dag en nacht klaar voor hem en jij jij had nooit geen tijd en je zus L gereden hij kan de rechterbocht niet eens door
en dat kon hij ook niet bij je zus

Je moet opletten wat je zegt
En als je wat wil weten moet je de mensen zelf bellen
Maar ja dan heb je nooit geen tijd he

Maar je kan wel op bokt banketstaaflen
Baal behoorlijk van je mentaliteit


Hallo Elly,
heb ik jou iets misdaan?? ik ben me eigenlijk van geen kwaad bewust.

Ik heb Yalaton inderdaad verkocht aan heel aardige mensen, daar wil ik geen kwaad woord over zeggen. Ik ben er ook wel van overtuigd dat ze goede bedoelingen met Yalaton hebben en goed voor hem willen zorgen.
Ik heb een aantal keer geprobeerd te bellen, maar krijg steeds geen gehoor. Dat vind ik jammer.

Die keer dat ze mij belde kwam inderdaad heel slecht uit, ik stond net op het punt om weg te gaan en mijn 2 kinderen zaten al in de auto, dan heb ik geen tijd om een uitgebreid gesprek te gaan voeren.
Ik had later wel terug kunnen bellen en dat heb ik niet gedaan, dat had ik misschien beter wel kunnen doen, maar ik had toen al begrepen dat alles nog steeds heel goed met Yalaton gaat dus dat is voor mij het belangrijkste.

Ik heb bewust wat afstand gehouden omdat het me nog steeds erg aan het hart gaat dat ik hem heb moeten verkopen.

Vorige week vrijdag ben ik even gaan kijken omdat ik toevallig toch in de buurt was. En toen zag ik dus dat hij wat wondjes op zijn hoofd had inderdaad. Maar ik kon toch niet weten dat er een ziekte op stal heeft geheerst, of dat hij in zijn stal had vastgelegen......

Het spijt mij dat ik kennelijk een paar mensen tegen mij in het harnas heb gejaagd, heb net ook een heel vervelend telefoontje gehad.
Ik laat het nu even rusten en zal binnenkort als de gemoederen weer wat bedaard zijn wel even contact opnemen.

Nogmaals, het is niet mijn bedoeling om iemand verdriet te doen. Maar ik ben ook niet gediend van je dreig pb-tjes........

groeten.

ps, Yalaton was niet broodmager toen ik hem verkocht.

Afbeelding


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bietjah87, StonedRomy, XladyX en 93 bezoekers

cron