welk soort/merk hoofdstel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:37

Je kan ze beter wat strakker vastmaken als zo los,
los schuren ze meer, verder geven sperriempjes het bit een rustigere ligging.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:55

Dit is mijn Imperial Riding hoofdstel, alleen het frontriempje is van Dobert en kost onderhand net zoveel als de rest van het hoofdstel Haha!
Afbeelding

Ik vind dit hoofdstel wel een goede prijs-kwaliteit verhouding hebben, maar ben zelf veel meer gecharmeerd van bijvoorbeeld mijn Sommer hoofdstel. Daar heb ik alleen geen foto van volgens mij.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 17:36

Ik heb trouwens ook nog een bruine van Imperial Riding,
deze was geloof ik 90 euro:
Afbeelding

Deze is ook heel erg mooi, ik hoop duidelijk genoeg.
Het is een hoofdstel uit een kleine zadelmakerij uit Engeland, geïmporteerd door Daaleman. Heel fijn, echt koperen gespen (Imperial niet, die verkleuren) en de haakjes van de saumur sluitingen zijn van rvs.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ibikus op 07-07-03 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 19:51

Moet je eens aan een bloedbeestje beginnen, ik heb die paarden hier op stal (gehad) en die hebben zo'n dun huidje, daar schuurt het dus wel op.
Vraag anders Jippie hier maar eens op Bokt, die heeft ook een bloedje met zo'n huid.
En gewoon vastmaken is nog wat anders als vastsnoeren, neusriemen horen gewoon vast te zitten, als je ze los doet kan je ze net zo goed afdoen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19, Fudge, Iris94, rocky_1995, Sjors050, turtlelito, Verara en 166 bezoekers