haflingerkeuring? wat nu? witte staart?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 23:45

euh, een tip weet ik wel, maar die zal die mevrouw al wel gezegt hebben. Een wit bloesje met een bordeaux stropdas. Ik weet niet of dat bij alle keuringen moet, maar bij een haflingerkeuring wel.

Voor die staart: als je elke week die staart zo goed mogelijk schoonmaakt blijft ie vanzelf schoner. Kennis van mij doet het elke week en die staart is echt altijd spierwit. (kan natuurlijk ook aan dat paard liggen, maar al zijn hafjes hebben dat)


xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 23:52

Sily schreef:
Ja klopt, ik moet helemaal in het wit met een stropdasje....alleen de witte schoenen moet ik echt voor gaan shoppen Haha!

Ik was haar staart al elke week..soms zelfs meerdere keren per week.
Maar het zit er zo dik in, ik denk dat als je vanaf het begin het netjes bij houdt dat ook idd zal helpen en je een spierwit staartje hebt.
Maar dit van haar is plas en viezigheid van 2 en een half jaar bij elkaar opgeteld...ben nu serieus 4 maanden elke week aan het wassen, haar bos is nog steeds een bos, en de bovenkant is mooi, maar de laatste 30 cm lukt dus echt niet op de "gewone" manier.


en als je heel die staart flink over elkaar schuurt? gaat dan de viezigheid er ook niet uit? of die staart een tijdje in een emmer hangt? moet je wel iets hebben om hem op te zetten natuurlijk Haha!
dan kan dat vuil er uit weken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brusi06, Fudge, janneke584, Lui_, rifat en 107 bezoekers