zijn er hier ook gedipl. springinstructeurs??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

zijn er hier ook gedipl. springinstructeurs??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 14:53

Zijn er op Bokt ook ervaren, gediplomeerde springinstructeurs uit de Utrecht en omgeving?? En dan als tweede vraag, heb je dan ook nog eens in de twee weken een avond vrij om les te geven??

Maak je hier dan even bekend!

gr. Maureen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 14:58

Ik ben wel gediplomeerd, maar heb altijd meer de kant van de dressuur gekozen. Ondanks dat ik wel allround gediplomeerd ben. Wat wil je in je les hebben. Tm Z nivo, of gewoon lekker B L?

Anders kan je beter naar een goede springruiter in de buurt gaan. Johan Laseur of zo......

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 15:03

Pipo schreef:
Ik ben wel gediplomeerd, maar heb altijd meer de kant van de dressuur gekozen. Ondanks dat ik wel allround gediplomeerd ben. Wat wil je in je les hebben. Tm Z nivo, of gewoon lekker B L?

Anders kan je beter naar een goede springruiter in de buurt gaan. Johan Laseur of zo......


Onze vereniging zoekt waarschijnlijk per september een nieuwe springinstructeur. Niveau is divers, van een balkjesles, tot gevorderd (en dat is bij ons op de vereniging een enkeling die Z springt, of gesprongen heeft).

Marita
Berichten: 567
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 20:01

Op zich lijkt het me leuk om eens in de twee weken springles te geven....

Utrecht is wel wat verder weg, maar ik ben twee a drie dagen in de week overdag in Amsterdam, dus dan ligt Utrecht op de terugweg.

Als jullie niet iemand dichterbij kunnen vinden, ben ik in principe geinteresseerd. Dan hoor ik graag wat meer over wat, waar, wanneer en hoelaat. Ik ben een allround gediplomeerd instructrice (Orun) van 38 jaar met veel ervaring in lesgeven, zowel springen als dressuur.

Ik hoor het wel als jullie belangstelling hebben. Groeten, marita

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 09:38

Marita schreef:
Op zich lijkt het me leuk om eens in de twee weken springles te geven....

Utrecht is wel wat verder weg, maar ik ben twee a drie dagen in de week overdag in Amsterdam, dus dan ligt Utrecht op de terugweg.

Als jullie niet iemand dichterbij kunnen vinden, ben ik in principe geinteresseerd. Dan hoor ik graag wat meer over wat, waar, wanneer en hoelaat. Ik ben een allround gediplomeerd instructrice (Orun) van 38 jaar met veel ervaring in lesgeven, zowel springen als dressuur.

Ik hoor het wel als jullie belangstelling hebben. Groeten, marita


Ik zou het zeker in gedachte houden en (mocht het nog nodig zijn) aangeven bij ons bestuur.

Thanx voor je reactie!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 18:19

Pb me even ik weet iemand die komt ook bij mij op stal en geeft mabel les.