Lid worden van de Hoefslag?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Lid worden van de Hoefslag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 13:02

In de laatste Paard en Sport zat er een aanbiedingskaart voor een goedkopere proefperiode voor het blad de Hoefslag.

Ik heb het blad wel eens ingebladerd, maar altijd maar heel kort omdat ik dan gewoon ergens aan het wachten was ofzo.

Wat zijn jullie meningen over dit blad? Is het de moeite waard of niet?

Anders vind ik het een beetje zonde van m'n geld Haha!

Thanx!!

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:19

Ik vind de Bit leuker, de hoefslag is wat wedstrijdgerichter. L:igt eraan waarom je lid wilt worden. Wil je gewoon dingen leren of wil je meer weten over wedstrijddata enzo?

Groetjes, Denise.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 13:22

Ik wil een blad om handige dingen uit te leren en lekker weg te lezen. De wedstrijddata heb ik al in de Paard en Sport staan Haha!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:22

nog niet, maar ik heb me pas opgegeven!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:31

Nou, ik sta op de zwarte lijst bij de hoefslag whahahahaha

Had ook zo'n proefabonnement genomen voor €25 ofzoiets. Nou ik kreeg ze thuis en vond het wel grappig, maar grotendeels snap ik de taal niet, allemaal veel te technisch voor me. Dus ik verlengde het proefabonnement niet.

Toch bleef ik de Hoefslag ontvangen.. Nou ik vond het prima, blijf maar sturen hoor, maar ik betaal niks want heb niks ondertekenend.
En jahoor na een dik half jaar kreeg ik een rekening. en nog een, en nog een. En uiteindelijk kreeg ik de Hoefslag dus niet meer Haha!

Dus al zou ik nu een abonnement willen, dat lukt denk ik niet eens meer Haha!

The_Lady_Of_Rage

Berichten: 182
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:37

Ik heb ook een tien weken de hoefslag ontvangen. Ik vind het helemaal niks. Veel te veel data, veel te weinig leuke en interessante artikelen. Daarom ben ik nu (alweer ruim een jaar) lid van de BIT. Als ik jou was zou ik dus ook voor de BIT gaan. Heel interessant en afwisselend tijdschrift met hele mooie foto's!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 13:37

Er staat ook in de kleine lettertjes dat je 6 weken voor het einde van het proefabonnement op moet zeggen, anders verlengt het stilzwijgend in een vast abonnement *LOL*

SuzieQ

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:43

Ik ben wel lid van de hoefslag, ik vind dat er altijd wel leuke dingen instaan. Van al die data is afentoe wel jammer, maar het stoort me niet.

En ik kocht het trouwens toch bijna elke keer in de winkel, en met een abo bespaar je zowat 1,60(!).

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:03

Mayo schreef:
Er staat ook in de kleine lettertjes dat je 6 weken voor het einde van het proefabonnement op moet zeggen, anders verlengt het stilzwijgend in een vast abonnement *LOL*


Ik had me via internet ingeschreven, moest alleen m'n adres invullen volgens mij...

Maar goed, mocht het zo zijn, als je dus wanbetaler bent bij de Hoefslag, je krijgt geen deurwaarder Haha!:D

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:37

Teveel data, te commercieel (en niet onafhankelijk), te weinig leuk & leerzaams en veel & veel te DUUR.
Dan heb je meer aan Bit
of de 'Vrijruiter' (gratis als je lid bent van de NVVR)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:50

Ik ben het met bbotervlieg een salleen is bit gezien de advertentie's ook erg commercieel.Maar Bit vind ik wel een blad met een mening, geen napraters en goed onderzoeken. Ook de artikelen hebben veel meer diepte gang.
Ik ben dus ook lid van de bit en zo heel af en toe koop ik de hoefslag mocht er iets instaan wat ik interesant vind

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:54

Ik denk dat je vooral moet kijken naar wat je zoekt in een blad. Wil je artikelen lezen over voornamelijk wedstrijden en alles wat daarbij hoort? Of wil je ook artikelen lezen over rassen of zadels, of interviews met mensen die zich bezighouden met niet-zo-bekende hippische zaken?

Koop anders gewoon eens een los nummer en kijk of je het bevalt. Ik heb er ook wel eens aan gedacht om zo'n proefabonnement te nemen, maar de reden waarom ik bijna nooit abonnementen neem, is dat ik een blad toch alleen maar lees wanneer er iets in staat wat mij interesseert. Daarom koop ik de Bit ook de ene maand wel en de andere maand niet.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:06

Bit is slap ge-ouwe-prutsmuts, alleen leest dat wel veel makkelijker weg als een Hoefslag, ik zie de Bit een beetje als de Story/Prive/Weekend onder de paardenbladen.
Ik neem aan dat je niet echt in wedstrijduitslagen e.d. geintresseerd bent dus ik zou dan zeker geen Hoefslag nemen.

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:38

Daar ben ik het niet mee eens, als jij het geen leuk blad vind ok, maar de meeste mensen vinden het geen slap ge-ouwe-prutsmuts: gezeur
Ik vind bit veel leuker

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 20:41

Ik heb afgelopen jaar al mijn bladen de deur uit gedaan. Met name de Bit vond ik erg zwak maar ook de Hoefslag belandde bij het oud papier.
Toch vind ik het wel jammer dat ik de Hoefslag niet meer heb, vond het altijd wel leuk om wedstrijduitslagen te checken.
Gelukkig staat het meeste tegenwoordig op i-net dus surf ik de uitslagen wel hier en daar langs.

Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 21:41

Ik vind bit dus niks maar ja ieder zijn eigen mening. Ik heb de hoefslag al jaren en ik lees ze goed door. Als je geen wedstrijdruiter bent of dat bij wil houden dan is de hoefslag niks nee. Het is wel een duur grapje maar mijn vader betaald Haha!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 12:40

Ik heb ook hoefslag gehad maar dat is een weekblad dus ik had in no-time een gigantische stapel liggen wat ik nog moest lezen Lachen
Het is een leuk blad meestal erg actueel maar erg duur. ik had hem een paar weken op proef dat kun jij ook doen ik geloof 10 weken dat had ik aangevraagd via hun site geloof ik.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 13:42

Hmm... ik denk dat ik maar niet voor de Hoefslag ga. Ik ben wel geïnteresseerd in wedstrijden, maar niet zodanig dat ik er alles over wil lezen.

Kan je het Bit gewoon bij de Bruna ofzo kopen? Dan kan ik even uittesten of ik die leuk vind Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 13:53

Is idd in de winkel te koop (Bruna etc.). Gewoon eens wat losse nummers van de diverse bladen kopen, dan zie je snel genoeg wat je interessant vindt en wat niet.

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 14:01

Hemel op Paarden is ook wel een leuk blad. Bit vind ik leuker, maar je moet zelf maar kijken welke je leukst vindt.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 16:14

Oké, thanx voor de adviezen!! Ik ga gewoon eerst idd eens wat los kopen en dan kijk ik verder.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 16:34

Ik heb juist de hoefslag opgezegd (ook omdat ik een beetje teveel bladen volgens het thuisfront..Haha!).. Bit heb ik nog wel, al vind ik ook dat die ook minder begint te worden..
De hoefslag kan ik zowat overal lezen dus ja, dan die maar weg..

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 16:42

Graag uitgebreid verslag na de test Haha!:D