wie gaat er op ponykamp bij poelenburgh?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lenneke
Berichten: 208
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: boxmeer

wie gaat er op ponykamp bij poelenburgh?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 16:45

heyyy!!
ik ga deze zomer van 3 tot 9 augst op ponykamp bij poelenburgh....voor de eerste keer. Ik zelf woon in Noord Brabant ben er dus nog nooit geweest! maar heb er goede verhalen van gehoord enz..dus het leek me wel een uitdaging samen met mijn vriendin Haha!
dusssss wie gaat er die week ook?! Nerd
xxx lennie

busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, .......Tong uitsteken


lenneke
Berichten: 208
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 17:05

hey!!!
nee ik neem geen eigen paard mee..helaas!
maar ik hoor net van mijn vriendin dat er wat problemen zijn....:S
ze kan waarschijnlijk pas maandag of dinsdag komen!!! ze heeft eerst nog een keuring van der werk...is dit een probleem? (we proberen van alles te regelen om dit te voorkomen )

busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, .......Tong uitsteken

lenneke
Berichten: 208
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 17:21

nee da klopt!!! daarom willen we et ook anders regelen!!!
we zijn aan het kijken of iemand anders mee kan naar de keuring want het is toch wel een best belangrijke en leuke keuring.
maar we hebben er superveel zin in!!! marianne is trouwens al 18 wist je dat al?!

busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, .......Tong uitsteken


lenneke
Berichten: 208
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 12:23

heyhey marianne zit niet op bokt....ze heeft wel een paard maar die neemt ze niet mee. Het is een internationaal springpaard geweest maar is daarna flink mishandeld. Onze manege heeft dit paard gered en nou heeft zij et over gekocht van de manege. Het gaat nou super goed met dat paard. Lekker ontspannen en niet meer bokkerig!
We weten nog niks over de keuring dus dat is afw88. Ik vind het erg leuk dat er leefdtijdgenoten zijn!!! Marianne denk ik nog meer. Heb je mssn msn?! dan kunnen we makelijker praten Lachen
Ik ben trouwens de laatste tijd flink ziek geweest...ben al z''n 8 maanden ziek. Maar het gaat de goede kant op! Dus ik hoop dat ik ponykamp volledig mee kan draaien maar ook dat is afw88. Heb nou op dit moment al 24 weken pheiffer en er zit een hele kleine verbetering in. Maar ga weer opnieuw naar de dokter. Hiervoor heb ik allerlei ontstekingen gehad in mijn hoofd. Erg pijnlijk. En door de slechte weerstand die ik heb gekregen krijg je van allerlei kleine dingen er bij. Heb net krentenbaard achter de rug en zit te w88 wa er nou zal komen Tong uitsteken:(
Maar ben blij dat ik mij jou kan spreken want dan weet ik tog meer hoe et gaat enzo Haha!:D:D
xxxx lenneke

busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, .......Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Josien_, rocky_1995, shaddy82, Ubermetrics en 107 bezoekers