Australian Stockzadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Australian Stockzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 17:44

rijdt er nog iemand in Nederland (of België) met een Australian Stockzadel, of ben ik de enige???? *LOL*
Ik zoek me ongelukkig naar passende pads, singels, singelhoezen enz. maar kan ze alleen in Amerika vinden via internet. Als er iemand een adres in Nederland weet, zet het dan hieronder neer please....

(niet de zadelmarkt.nl, want die verkopen geen losse singels e.d.)

dit is alvast een leuke site om eens te kijken wat er allemaal op dit gebied is:

http://www.downunderweb.com/saddleindex.htm
helaas in Amerika en je kan er niets bestellen als je in Nederland woont *snik*

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:42

Ik heb een adres voor je. *LOL* *LOL* *LOL*
Het is in Makkum(friesland) tel:0515233355
Ze verkopen daar van alles voor de stockzadels.
sjabrakken,beugels,beugelriemen,borsttuigen,hoofstellen,singels etc.
Je moet eerst wel bellen als je wat wilt hebben omdat het meeste besteld moet worden uit het buitenland.Alleen de sjabrakken heeft hij nog een paar in de winkel liggen.
De kwaliteit is veel beter dan de zadelmarkt.
Veel sucses

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:46

de horseman verkoopt de zadels, dus ik neem aan ook de accesoires...

www.horseman.nl

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:48

Ik heb net bij die site gekeken die je bij jou kan aanklikken en de Premium Shaped Trailrider Saddle pad verkopen ze daar ook. Haha! voor 54 ,- volgens mij

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:58

mooi paard trouwens.Ik ben zelf ook helemaal gek van bonte paarden en dan het zwaarder type.
Ik heb zelf een fries maar dan bont met bont gekruist.Is zwart bont en 1.63 hoog.
Ze is van het ouderwetse type.Stevig gebouwd en veel voorfrond en lang in de rug.Is hoofdzakelijk meer zwart als wit, het is een merrie.Ik heb haar nu bijna 6 jaar.Heb haar al vanaf veulen.

Huertecilla

Berichten: 26851
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 22:33

Downunderweb heeft een verkooppunt in Engeland én in Denemarken. Die in Duitsland is nog niet operatief. Ja kan dus wel degelijk bestellen als je dat wil.
Ik had bijvorbeeld de catalogus binnen een week vanuit Denemarken op onze berg in Andalucía.

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 12:27

hoi, ik heb ook een australian stockzadel op mijn tinker liggen.
en snowdon hier op bokt heeft het ook,
volgens mij verkopen ze de accesoires ook bij de horsemanoutfitter in groessen,
ik wil binnenkort een nieuwe pad onder mijn zadel, omdat ik er nu een westernpad onder heb liggen, en dan komen de flappen er nog overheen en verkleurd z'n huid een beetje.
ik ga daar dus binnenkort kijken, maar die westernpad die jij bedoelt, is dat die zeg maar vierkante, die achter het zadel aan beide kanten 2 vakjes heeft, die moet ik namelijk hebben,
waarom hebben jullie eigenlijk een stockzadel genomen,
ik wilde eerst een westernzadel, maar er was niks dat king paste, en dit stockzadel paste wel, en ik zat er lekker in, vandaar,
ik kan er ook in lichtrijden, jullie ook?

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 12:31

Wica's ruitersport in Raamsdonk verkoopt ook accesoires. De meeste ruitersportzaken hebben catalogi zat en kunnen wel voor je bestellen hoor.

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 13:50

ja dat klopt, ik had eerst een verkeerd pad er onder en nu is ie ook verkleurd Party!! , precies daar is ie wit natuurlijk!

Ik vind het wel moeilijk goed aan te singelen, als ik niet echt goed aansingel, gaat het zadel scheef naar links liggen en dat is heel irritant!

Ik heb een gewoon singelbontje doorgeknipt en dat er als een soort lap onder liggen, geen gezicht, maar er is niets anders momenteel Verward

Die horseman vind ik vreselijk duur, ik heb hen een paar jeer op een evenemnt gezien en schrok me kapot van de prijzen

Ik heb nu een dressuursjabrak extra lang eronder en die liggen goed, fugers heeft een adresje waar je vrij goedkoop extra lange sjabrakken kan laten maken en de nieuwe ruitersportszaak in Eemnes heeft een paard dingen voor Australian zadels.

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:23

Een stalgenootje heeft een Australien Stockzadel voor haar bijrijder gekocht, omdat die het liefst lekker buitenrijdt met haar paard en dat ze dat niet zo'n prettig idee vond als dat met het goede dressuur zadel gebeurde. Over dingen bestellen enzo zou ik verder eigenlijk ook niks weten, alleen dat jij dus niet de enige bent met zo'n zadel.