wat heeft ie toch?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

wat heeft ie toch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 21:48

wie kan me helpen, Verdrietig Verdrietig Verdrietig

mn lieffie doet steeds zo raar
hij gaat steeds 's avonds en ook 's ochtends liggen helemaal plat op de grond. Dat doet ie nu sins anderhalve week, k' vond het al raar want normaal ligt ie nooit! Hij zal 's nachts weleens liggen maar ja dat is normaal.
gister avond lag hij weer, mn zus ging even bij hem zitten en hij ging met zn hoofdje heen en weer en ineens plofte hij languit neer. Scheve mond
zn ogen draaiden weg en hij haalde heel zwaar, moeilijk en piepend adem.
me zus riep dat ik snel moest komen, toen ik naar hem keek zag ik direct dat het foute boel was, helemaal hysterisch heb ik zn hoofd beet gepakt en probeerde hem overeind te krijgen, gelukkig kwamen 2 vriendinnen helpen en hebben we hem met zn vieren overeind gekregen. toen hij eindelijk stond maakte hij heel zn rug bol zn benen waren helemaal stijf en hij kon nauwelijks lopen. en hij keek heel raar uit zn ogen en pompte heel erg. na een tijdje lukte het hem toch weer normaal te lopen.
we hadden direct de veearts gebeld, die heeft naar zn hartje geluisterd,getemparatuurd (dat moest ik zelf doen omdat ie als de dood is voor veeartsen en mannen) en alles was normaal en hij kon nix vinden, ookal vond hij het erg raar hij gaf me pijnstillers voor hem en hij komt over 6 dagen terug Verward terwijl ik nog steeds zag dat er iets mis was, want hij keek heel raar uit zn ogen. 's nachts zij we nog een paar keer bij hem wezen kijken hij lag wel maar keek niet meer raar en hij leek heel rustig. vandaag was ie weer alsvanouds heel bijdehand zoals gewoonlijk Haha!

maar toch maak ik me zorgen over hem Scheve mond
is er iemand die dit bekent voorkomt of weet wat het is Verward
groetjes shanna

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 22:24

hmm klinkt wel raar, lijkt wel op een soort epilepsie maar dan bij paarden. zijn er verder geen testen uitgevoerd?

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 22:26

nog niet maar hij wou een bloedonderzoek doen.

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 23:17

als je het bij een mens had vergeleken leek het een beroerte.
maar daar zou die wat van over moeten houden verlammingsverschijnselen, doofheid, slechtziend maar dat is niet zo

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 23:26

oo wat erg succes ermee !!!

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 09:47

Houd hem even god in de gaten, en laat die bloedtest uitvoeren. Misschien wordt je daar wat wijzer van.
Succes ermee!

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 18:24

bedankt, we zijn nu weer een paar dagen verder en het gaat weer goed met hem. Het was waarschijnlijk toch zn hartje door de warmte denken we. en hij maakt zich snel druk buiten, want we hadden die dag nog gefietst en hij was best opgefokt. maarja ik hoop dat ie nog lang bij me zal blijven.

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:59

ik hoop dat het goed blijft gaan, heeft de dierenarts al bloedonderzoek gedaan?