knagend gevoel... :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
quincy

Berichten: 221
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: oost-vlaanderen

knagend gevoel... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 20:27

hoi,

de laatste tijd zit ik met een vreemd gevoel dat ik eigenlijk niet zo leuk vind. Vroeger was ik een echt superpaardengek meisje. Ik wou altijd paardrijden, bij paarden zijn, poetsen, uitmesten enz... Als mijn vriendin zei dat ze geen zin had om bij haar paard te gaan verklaarde ik haar gek. Hoe kon ze nou geen zin hebben om bij paarden te gaan Verward .
Sinds ik een eigen paard heb vind ik het rijden niet zo 'speciaal' meer als vroeger. Ik doe het nog heeeeeel graag *LOL* maar ik mis dat extra beetje gevoel van altijd bij paarden willen zijn en zo. Soms voel ik me wel eens schuldig tegenover m'n paardje. Ben ik nu abnormaal of hebben jullie dat ook Scheve mond

Marije_jiplover

Berichten: 25320
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 20:35

Dat komt omdat het nu "gewoon" geworden is dat je altijd kunt rijden, af en toe is het dus bijna moeten geworden.
Proebeer het toch leuk voor jezelf te houden, door afwisselende dingen met je paardje te doen. En als het je echt te veel wordt om iedere dag te rijden, is er misschien wel iemand die je blij kunt maken, door die er een of twee keer per week op te laten rijden.
Zo heb jij die daagjes lekker tijd om wat anders leuks te gaan doen, bijvoorbeel dlekker zwemmen ofzo, met wat vriendinnen en je maakt iemadn anders gelukkig die geen eigen paard heeft, maar wel ook heel graag verzorgt etc.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 21:32

Misschien helpt het om je paard een paar dagen door iemand anders te laten doen (die je vertrouwt). Ik denk dat je het dan gaat missen en het weer leuk gaat vinden.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 22:42

Precies, je weet wat je hebt als je het moet missen...

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 22:51

Ik had dat ook hoor! Wilde altijd perse n eigen pony en nu heb ik n vriendje met n heleboel paardjes en rijd ik bijna nooit Bloos Niet dat ik t niet leuk vind maar tis zo bereikbaar enzo en nu hoeft het niet altijd perse! Hoewel ik t heerlijk vind om ze te knuffelen enzo hoor ! En ben nog n echte paardengek! Lovers