Mondoni Tunis? (Rijbroek)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Mondoni Tunis? (Rijbroek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 14:40

Ik ga binnen(heel)kort weer een x-tje naar de Divoza in Leek.
Wil een vliegendeken voor Eldina, weet iemand of die dekens van 15 euro groot of klein vallen oid? (wil zo'n katoenen ivm zweetopname, duurdere zijn wel mooier maar van zo'n kunststof-stofje Tong uitsteken ).
En ik wil een rijbroek erbij, zat te denken aan de Mondoni Tunis, heb al 2 mondoni's en bevallen op zich goed, ik heb de sahara en de gambia.
Valt dat model een beetje okee? Ik ben nogal lang en dun, dus moet geen broek zijn voor mensen met korte pootjes Haha! Enne, welke kleuren blijven mooi en welke niet?

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 14:44

Neem geen donkere kleur, die worden heel snel vaal in de was. (Licht ook, maar dat valt minder op) Mondoni's moet je eigenlijk niet wassen, daar worden ze niet mooier van... Maar ja, dat is ook weer zo wat he.

Ben persoonlijk niet bepaald kapot van Mondoni, maar goed, ze kosten ook niet echt de hoofdprijs he.

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 14:51

Ik ben best blij met mn Mondoni. Heb geen idee welke ik heb trouwens! Hij is grijs/bruin (meer grijs) dan valt de modder niet zo op Haha! Ze hebben ook lengtematen!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 14:58

ik vind t wel fijne broeken, beter dan die ribbeltjesstof van de eurostar, de goedkope. Ik heb iig niet echt Pikeur-geld op t moment, ben ook maar een arme-student-met-eigen-paard. Tong uitsteken
Hmz, ik kan ze idd ook gewoon niet wassen, kan ik ze lekker rechtop in mn kledingkast zetten na een tijdje Haha!