Wat kost een paardenfotograaf?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 08:29

ikke schreef:
Goh, nog een voordeel van de NVVR, er worden dan zelfs ongevraagd mooie foto's van je paard gemaakt *LOL* en als je dan een lieve vriendin hebt, dan krijg je er nog een tekening van ook.
Ik weet niet waar je woont, maar als dat in mijn omgeving is, misschien is er dan wel iets te regelen.


Ik ben er al een tijdje over aan het denken foto's van mijn paard te laten maken, enneh... woon in Wintelre (paard staat in Hoogeloon). Valt er iets te regelen?


manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 11:54

ikke schreef:
Jawel hoor, voor de prijs van de foto's en een kleine vergoeding voor de reiskosten is er wel iets te regelen. In augustus ben ik weer terug van vakantie, PB me dan even voor een definitieve afspraak.


Aan hoeveel moet ik dan denken?? Ik ben net student af en nog werkeloos, vandaar. Kan ik er nu alvast rekening mee houden .

manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 12:31

CielitoLindo schreef:
Ik heb Arnd een keer een mail gestuurd en kreeg dit terug:

Over het algemeen fotografeert Arnd voor de redactie van bladen,
maar een heel enkele keer maakt hij ook foto's voor particulieren.
Uiteraard is het erg leuk een mooie set foto's van uw nieuwe aanwinst
te laten maken.

De kosten voor deze opdracht bedragen:

118 euro uurloon
59 euro reistijd
0,28 km km kosten
19,50 per film

59 euro per uur voor digitale afwerking
143,50 euro digitale foto-uren

Graag horen wij van u als u interesse heeft in het laten maken van
deze opdracht.

*Ching Ching*


Mijn antwoord: Frusty
Dan maar geen foto's van meneertje Bronckhorst

manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 12:14

Botervlieg"]
[quote="manon_lin"][quote="ikke schreef:
Jawel hoor, voor de prijs van de foto's en een kleine vergoeding voor de reiskosten is er wel iets te regelen. In augustus ben ik weer terug van vakantie, PB me dan even voor een definitieve afspraak.


Aan hoeveel moet ik dan denken?? Ik ben net student af en nog werkeloos, vandaar. Kan ik er nu alvast rekening mee houden .
[/quote]

Verward Wil iemand belangeloos tegen kostprijs van foto's (kun je zelf uitrekenen; neem de kosten van film(s) + de goedkoopste afdrukprijs) en reiskosten (kun je ook uitrekenen, Ikke's woonplaats staat erbij) zijn tijd in jouw vage* project steken en dan is dit jouw reactie?
Niet erg aardig.

* Wat denk je aan paardenfoto's of wat dan ook te kunnen kopen als je geen geld hebt?
Misschien kun je iets regelen door een tegenprestatie aan te bieden?
Voor de inzet dan, he, want de wens dat iemand ook nog de onkosten voor zijn rekening neemt, lijkt me heel onredelijk.
.
[/quote]

Geld op zich is het probleem niet. Ooit gehoord van sparen?? Alleen gezien mijn situatie ga ik op het moment niet al te kwistig mijn geld uitgeven. Afhankelijk van de hoogte van het bedrag besluit ik of ik het deze zomer laat doen of liever een paar maanden wacht. Niets raars lijkt mij. En voor niets gaat de zon op, dus ze hoeft het zeker niet voor niks te doen (geen idee waar je dat uit opmaakt, alleen omdat ik een gerichtere prijsopgave vraag?? Duhhhh). En onder een "project" versta ik toch heel iets anders dan foto's laten maken. Nop, voel me niet aangesproken en ga me hier verder niet verdedigen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Myrthe1 en 28 bezoekers