zouden ze wat van haar weten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 14:21

Evita mijn haffie heeft geen papieren enzo.. haar vorige eigenaar heeft haar bij een handelaar vandaan, dat is inmiddels al 4,5 jaar geleden (op 31 maart). Nou wil ik eigenlijk wel meer weten van haar, hoe oud ze is, wie haar ouders zijn, of ze veulens heeft gehad, hoe ze echt heet enz... ik weet wel bij welke handelaar ze vandaan komt, ergens in den Hoorn (andere eigenaar weet waar precies) maar zou het zin hebben om daar dan naartoe te gaan (met oude foto van haar) en dan te vragen of hij meer weet van deze merrie en of hij misschien weet waar ze vandaan komt? Houden handelaren normaal gesproken zoiets bij?? of heeft het gewoon geen zin om er naartoe te gaan enzo?

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 14:25

Ik zou het gewoon proberen!
Zelf heb ik een keer een brief geschreven naar een handelaar waar mijn pony ooit is geweest. Daarna was ze nog 2 keer verkocht voor dat ik haar kocht, maar die mensen kenden de pony nog. Uiteidelijk heb ik zelfs de papieren nog gekregen! Die waren dus nog bij de fokker.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 16:09

Ik ga juist hetzelfde proberen met mijn paard maar ik heb hem nog maar 1jaar maar als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan!