Wie ken jeannette kompier?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Wie ken jeannette kompier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 19:39

Jeannette kompier is van horse body balance en ga gaat d.m.v. 'stokjes'en flesjes kijken wat je paard kan mankeren. Het klinkt heel vaag,maar als het werkt maakt mij dat niet uit.
Een collega van mij heeft haar laten komen en bij haar paard heeft het geholpen. Haar paard had een samonella infectie. Het paard was verwaarloosd dat ze hem kocht,maar zie er nu weer top uit.
Ik zit er aan te denken om haar te laten komen voor mijn paard, maar voordat ik dat doe wil ik er eerst meer over weten.
Wie kan mij meer over haar vertellen en heeft het bij jou paard ook geholpen?

Alvast bedankt.

Skima

Berichten: 200
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Sellingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:31

Ik heb alleen maar hele goede ervaringen met Jeannette .
Zij heeft in de loop der jaren al mijn paardjes behandelt voor zeer uiteenlopende klachten.
Alle paarden zijn er zonder uitzondering een stuk beter en gezonder van geworden

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:49

Ik ben zeer goed te spreken over jeanette.
Zij komt ook regelmatig bij dynamiek

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:59

We hebben Magic ook eens door haar laten behandelen. In het begin met een goed resultaat. Magic had een calcium tekort, omdat ze al het calcium dat ze binnen kreeg ook gelijk weer uitplaste. Daardoor was ze extra snel geprikkeld en schrikachtig.

Ook had ze iets aan haar darmen...zover we weten heeft ze met deze dingen goed geholpen.
Alleen toen kreeg Magic iets aan een van haar kiezen, er was een wortel gescheurd bleek later. Waardoor ze een hele erge snotneus had (echt groen Misselijk ) Jeanette gaf daar druppels voor maar het werkte niet. Kan gebeuren...

Alleen begon ze ineens best raar te doen. Ze reageerde niet meer op telefoontjes en ze beloofde ons medicijnen op te sturen die we nooit gekregen hebben.

We zijn toen maar weer over gestapt op 'gewone' klinieken. En daar houden we het maar bij.

Verder ken ik nog iemand die best door haar geholpen is. Alleen ging ze daar naar mijn mening te ver. Het paard was gewoon op en dat had ze best in kunnen zien.

Mijn mening is dus dubbel Verward

naomi_s
Berichten: 1354
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 07:53

ik heb zelf alleen maar positieve ervaringen met haar..........