Ik zoek sporen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-01 12:54

Om alles een beetje bijpassend te krijgen ben ik op zoek naar sporen van Argentaan, of in ieder geval ongeveer die kleur metaal, dus geen RVS of chroom. Het moeten stompe sporen zijn (geen knopje of bolletje op het uiteinde, gewoon recht uiteinde), van 2,5 of 3 cm en het liefst een beetje naar beneden gericht. Ik kan ze nergens vinden, of ze zijn met wielen (beetje overdreven, dan word ik gelanceerd denk ik) of ze zijn veel te lang of veel te kort (dan kan ik er niet bij hihi). Divoza en Horselover hebben ze niet. Iemand een idee waar ik die kan krijgen, of heeft iemand ze nog liggen en niet in gebruik? Ik heb ze nu van RVS, bevallen prima, paard loopt er al jaren lekker op, maar verder is al het metaal van het tuig (net alles nieuw) dus van Argentaan of koper en ik wil het natuurlijk graag een beetje bijpassend houden. Spoorriempjes met de juiste kleur gesp heb ik inmiddels gevonden. Staat ook veel mooier bij mijn nieuwe poepiesjieke bruine leren laarzen (sporen in dezelfde kleur als de P van Petrie, wat een decadentie!)

evelien

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 13:24


evelien

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 14:01


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 14:07

Klopt, is verplaatst van Paardenpraat naar Eenmaal, Andermaal. Op dit topic hier gaat nu een slotje Lachen.