Ponykampen met eigen pony?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Ponykampen met eigen pony?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 17:33

heyzzz, Party!!

Kheb een vraagje: Kennen of weten jullie ponykampen waar je (eventueel) je eigen pony kunt meenemen? We willen graag met onze club gaan, maar dan willen de meesten waarschijnlijk wel dat hun eigen pony's meegaan! Het beste zou zijn als het in gelderland, overijssel of flevoland ligt! Want als alle pony's gebracht moeten worden, gaan er dus niet veel mensen mee als we helemaal naar het noorden of zuiden ofzo moeten! Onze club ligt in Oosterwolde(gelderland) in de buurt van Zwolle, kampen, en Elburg! Dus khoop dat je mij en de rest van de vereniging kunt helpen door zoveel mogelijk ponykampen op te noemen!

xxx regina

p.s. Het moet nou ook weer niet al te duur zijn!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 17:44

jan dolfing in drenthe!

ik weet het niet zeker hoor maar volgens mij kun je daar eigen ponys mee nemen!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 18:34

Volgens mij kan je bij heel veel pony kampen je eigen pony mee brengen.
ik zou gewoon naar een manege bellen!!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 18:46

Ik ga volgende week op ponykamp bij Erve Meenderinkboer (www.ervemeenderinkboer.nl) en ik neem mijn verzorg-pony mee. Ik weet dat ze daar mooie stallen hebben en dat er goed voor de pony's en paarden gezorgd wordt. Ook hebben ze mooie kamers en is het er heel erg gezellig! Een aanrader dus en ik heb er erg veel zin in Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 20:37

Als je echt met de hele ponyclub wilt gaan is de Heksenlaak in Zwiep (GL) héél leuk!
Het is een grote camping met zwembad enz. En ook een kampruimte. Er zit een manege bij, met 2 binnenbakken, een hele grote buitenbak en springweide. Tegenover de manege is een groot bos waar je ook kunt rijden.
Het is niet echt een ponykamp dus er word verder niets georganiseerd ofzo. Op dingen voor de hele camping na dus. (Disco avonden enzo..)
http://www.heksenlaak.nl is het geloof ik.