Wat is het beste middel bij een kapotgereden k*nt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 16:04

Het waarschijnlijk een plek die vochtig is he? De "kunst" is om er zo snel mogelijk een korstje op te krijgen, dat het droog en niet meer zo rauw open is, dan is het veel beter te harden.

Geen vettigheid of zalfjes erop smeren, het moet juist drogen. 's avonds afspoelen met water (kiezen op elkaar!) en dan heel goed droogdeppen met een schone handdoek en er verder niks op smeren, dan is het bij mij meestal de volgende ochtend al een heel eind beter.
Wil je toch iets smeren, neem dan zinkzalf, dat droogt uit. (Smeren ze ook op babybilletjes, dus dat moet goed zijn *LOL* )

Ik ben op dit moment zo ongeveer chronisch open gereden, sta me iedere keer dat ik gereden heb te verbijten onder de douche. Te klein zadel Boos! (Nee, ik heb geen huge achterwerk, het zadel is slechts 16,5" en het wil niet zo best lukken om een ander te vinden)

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 16:09

Bij mij blijft het dan vochtig en dan plakt je onderbroek er zo aan vast Misselijk En als je die dan weer lostrekt... Iew... Au!
Als er eenmaal een korstje op zit, dan helpt een beetje Niveau of Purol trouwens weer wel om het korstje soepel te houden, anders krijg je daar weer last van. *zucht*

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 16:27

Het rotte is dat je het tijdens het rijden, zeker als je geconcentreerd aan het lessen bent, meestal niet in de gaten hebt, of het is best te verdragen, pas als je later onder de douche of in bad stapt begint het jodelen...
Ik had laatst ook m'n knieholte weer eens open liggen. Laarzen zijn toch wel erg hoog, kan allemaal net, maar dan moet je rijbroek dus niet dubbel zitten... Ook grote au!

Ik rij trouwens op het moment gewoon door, genezen of niet, zou anders niet aan rijden toekomen. Ik hoop op snel een ander zadel of anders maar eelt op m'n kont Vork

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charootje en 105 bezoekers