camera in vrachtwagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

camera in vrachtwagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 20:18

Omdat we tijdens lange ritten toch wat beter de paarden in de gaten willen houden, zijn we vandaag wezen kijken voor een camera + monitor.
Een draadloos systeem valt waarschijnlijk al af. Omdat de cabine los is van het paardengedeelte (+ een zadelkamer er nog tussen) zit er teveel metaal tussen.
Maar ook de camera's met snoer vielen af omdat ze allemaal op 220 werken en wij dus iets zoeken op 12 volt (sigarettenaansteker).

Wie heeft een goed werkend systeem en waar is dat gekocht?

Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:15

Wij hebben een Trust camera.Het beeldscherm gaat op de sigarettenaansteker(met geluid,je schrikt je soms een bult)En de camera gaat op batterijen.Doet het ook in een ruimte die niet echt licht is. batterijen.Gaan er wel een aantal in.

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:51

Hoi Jeanette, waar heb jij die gekocht dan?? Wij zoeken dus ook voor in de vrachtwagen een camerasysteem op 12V, of zoals die van jou op batterijen/sigarettenaansteker

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 22:57

Ik ben ook wel benieuwd waar je die gekocht hebt ja Lachen
Ik heb van Trust wel een draadlose camera gezien, heb jij die?

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 00:15

ik heb ook zo eentje van trust. Gekocht hier in belgiƫ in de Carrefour (vroeger GB) ik dacht iets van een 124 euro voor een setje. Mijn vriend heeft er zelf een stekker voor sigarettenaansteker aan gemaakt.

Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:38

Mijn man zegt dat hij die camera bij de kijkshop heeft gekocht.Het is idd een draadloze camera.Er gaan wel 8 batterijtjes in de camera.Als je een heel eind rijdt raad ik je aan reserve mee te nemen.Ik wil absoluut niet meer zonder op pad na een ongeluk 2 jaar terug.Ik vind het zelf een prettig idee,hoewel je natuurlijk niet alles opvoor kunt zijn.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 21:59

We hebben vandaag een camera van SkyTronic gekocht. Met snoer en geschikt voor de sigarettenaansteker. Helaas bleek dat we daar dus geen stroom op hadden Scheve mond
Gelukkig kon m'n pa via een andere manier stroom erop krijgen.
Het beeld ziet er goed uit, morgen maar eens testen met de paarden op de vrachtwagen.

Draadloos durfden we niet aan. De cabine is echt los van het paardengedeelte en door 3 dikke lagen metaal, hout en nog een zadelkamer er tussen waren we bang dat het signaal niet sterk genoeg zou zijn.

Het mooie is dat hij ook op het lichtnet kan en dat ik hem ook op stal kan gebruiken bij de veulenbox Lachen

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 22:32

Hoi marije,

waar heb je die van jou gekocht? En weet je zo de prijs ook nog ???????

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 22:44

Uhm, mijn vader heeft hem gehaald. Bij een winkel waar ze satellietschotels verkopen Verward Hij was al bij de gamma, kijkshop en halfords geweest maar daar kon hij niet vinden wat we zochten.
Ik dacht dat hij rond de 230 euro was.